
Kierownik Handlowy
- Stęszew, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki z pogranicza sprzedaży lub marketingu),
- kilkuletnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku zawodowym (preferowane: pochodzące z organizacji o profilu działalności w obszarze produkcji),
- doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem pracowniczym (co najmniej kilkuosobowym - w tym, mowa m.in. o efektywnym alokowaniu zasobów, definiowaniu indywidualnych celów, koordynowaniu codziennej pracy)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie (co najmniej B2) - mile widziana znajomość (również) innych języków obcych,
- doświadczenie we wdrażaniu systemu CRM,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz proaktywne podejście do sprzedaży,
- zdolność analitycznego myślenia oraz wyciągania prawidłowych wniosków,
- precyzja w działaniu (szukanie nowych rozwiązań, wdrażanie innowacji),
- ukierunkowanie na osiąganie wyznaczanych celów organizacyjnych oraz umiejętność podejmowania kluczowych decyzji strategicznych,
- wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych (względem różnorodnych części świata).
- stabilne zatrudnienie w przedsiębiorstwie o charakterze międzynarodowym (z nastawieniem na długofalową współpracę),
- konkurencyjne wynagrodzenie finansowe (uwzględniające system premiowy),
- pakiet benefitów dodatkowych (m.in. opieka medyczna oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne),
- wszelkie niezbędne narzędzia pracy (a w tym przykładowo: samochód służbowy - oddany również do użytku prywatnego, laptop oraz telefon),
- profesjonalnie przygotowany program onboardingowy (w którym aktywny udział bierze również kadra zarządzająca),
- duży zakres swobodny w kontekście organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu pracowniczego),
- możliwość zgłaszania oraz realizowania własnych pomysłów,
- pozytywna atmosfera pracy (wsparcie ze strony specjalistów).
- kompleksowa koordynacja pracy działu handlowego (zespół kilkuosobowy) - wyznaczanie długofalowych celów, bieżące wsparcie w zakresie realizacji wspomnianych, rekrutacja nowych osób (oraz prowadzenie szkoleń dla całego zespołu),
- prowadzenie projektu wdrażania nowej polityki handlowej (przy jednoczesnym opracowywaniu rocznych prognoz sprzedażowych)
- budowanie oraz utrzymywanie dalekosiężnych relacji z różnorodnymi kontrahentami zewnętrznymi (obsługa rynku PL oraz zagranicznych) - w tym, poszukiwanie nowych rynków zbytu,
- przygotowywanie ofert handlowych (w tym, negocjacje względem warunków docelowej współpracy) - oraz ogólnikowo, planowanie sprzedaży,
- szeroko rozumiany monitoring rynku (m.in. w kontekście działań bezpośredniej konkurencji) - a w tym, trendów, nowych możliwości,
- udział w targach oraz konferencjach branżowych - pozycjonowanie przedsiębiorstwa,
- wdrażanie systemu CRM,
- aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy (w celu realizacji zamówień przy zachowaniu jak najwyższych standardów jakości obsługi klienta).