Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w tworzeniu instrukcji, procedur wewnętrznych, materiałów szkoleniowych,
- doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń – mile widziane także w prowadzeniu szkoleń online,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność rozwiązywania problemów procesowych,
- umiejętność konstruowania pism, „lekkie pióro”,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, dobra organizacja pracy oraz otwartość na wyzwania i zmiany,
- umiejętność działania pod presją czasu.
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub w branży hazardowej.
- nadzór i kontrolę obsługi zgłoszeń oraz niezbędne wsparcie dla Contact Center,
- kompleksową obsługę procesu reklamacji, w tym skarg i nietypowych zgłoszeń,
- nadzór i wsparcie procesu zgłaszania incydentów, w tym komunikacja z dostawcami,
- wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dotyczących obsługi klientów, zgłoszeń zapewniających prawidłową realizację zadań w Contact Center,
- współpracę z różnymi zespołami w spółce w celu opracowania standardów i procedur, które stanowić będą wytyczne obsługi gracza przez Contact Center,
- inicjowanie zmian oraz optymalizację procesów,
- przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień,
- czynny udział w projektach dotyczących obszarów biznesowych związanych z obsługą klientów, m.in. opracowywanie założeń, składanie niezbędnych wymagań, opisywanie procesów, niezbędne testy,
- aktywne uczestnictwo w licznych spotkaniach wewnętrznych i warsztatach,
- udział w szkoleniach/przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Contact Center.
Gowork