Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta

Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 3 dni temu
Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta4171ObowiązkiWymagania
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w tworzeniu instrukcji, procedur wewnętrznych, materiałów szkoleniowych,
  • doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń – mile widziane także w prowadzeniu szkoleń online,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność rozwiązywania problemów procesowych,
  • umiejętność konstruowania pism, „lekkie pióro”,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy oraz otwartość na wyzwania i zmiany,
  • umiejętność działania pod presją czasu.
  • doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub w branży hazardowej.
Oferujemy
  • nadzór i kontrolę obsługi zgłoszeń oraz niezbędne wsparcie dla Contact Center,
  • kompleksową obsługę procesu reklamacji, w tym skarg i nietypowych zgłoszeń,
  • nadzór i wsparcie procesu zgłaszania incydentów, w tym komunikacja z dostawcami,
  • wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dotyczących obsługi klientów, zgłoszeń zapewniających prawidłową realizację zadań w Contact Center,
  • współpracę z różnymi zespołami w spółce w celu opracowania standardów i procedur, które stanowić będą wytyczne obsługi gracza przez Contact Center,
  • inicjowanie zmian oraz optymalizację procesów,
  • przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień,
  • czynny udział w projektach dotyczących obszarów biznesowych związanych z obsługą klientów, m.in. opracowywanie założeń, składanie niezbędnych wymagań, opisywanie procesów, niezbędne testy,
  • aktywne uczestnictwo w licznych spotkaniach wewnętrznych i warsztatach,
  • udział w szkoleniach/przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Contact Center.
Źródło: Totalizator Sportowy/Praca

Gowork