
Młodszy specjalista obsługi klienta językiem angielskim digital marketing
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- pomoc w identyfikowaniu i rozwiązywaniu prostszych problemów klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i czatu,
- współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu efektywnego rozwiązywania zgłoszeń,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbając o ich satysfakcję,
- dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- szukamy osób z zapałem do nauki, które chcą rozwijać się w branży AdTech,
- biegła znajomość języka angielskiego (min. C1) - warunek konieczny do swobodnej komunikacji,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub suporcie technicznym jest mile widziane,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- proaktywne podejście i chęć do ciągłego rozwoju w dynamicznym środowisku,
- gotowość do pracy w godzinach popołudniowych i wieczornych (późne zmiany: od 15:00/16:00 do 23:00/północy) dostosowanych do strefy czasowej USA.
- realny wkład w rozwój nowej firmy z branży digital marketingowej w Krakowie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze klienta w globalnym środowisku AdTech.
- kompleksowe szkolenia i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu, które pozwolą Ci dynamicznie rozwijać swoje umiejętności,
- ubezpieczenie na życie (Allianz) oraz prywatna opieka medyczna (Luxmed),
- karta Multisport, PPK zarządzane przez PZU,
- elastyczny model pracy hybrydowej w Krakowie,
- praca od poniedziałku do piątku w popołudniowych i wieczornych godzinach.