Customer Support Team Leader

ZnanyLekarz

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
  • Aplikuj teraz
Opis firmyZaczynaliśmy w 2012 roku, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie.
Oferujemy , który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!Poszukujemy Customer Support Team Leader_, któr_ wesprze nasz zespół opiekunów Klienta Biznesowego.Dołącz do nas i bierz udział w tej innowacji!Opis oferty pracyJakie zadania na Ciebie czekają?Zarządzenie około 8-osobowym zespołem, czyli:
  • rekrutacje i wdrożenia nowych osób
  • prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, aby budować relacje oraz dawać i przyjmować feedback
  • analizowanie i raportowanie wyników - w ten sposób pomagając nam być jeszcze lepszymi! Jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, pracujemy na określonych KPI
  • praca nad ulepszaniem jakości rozmów i obsługi klienta. Przeprowadzisz odsłuchy rozmów, uzupełnisz karty coachingowe i na podstawie zebranych informacji udzielisz feedbacku. A potem zadbasz by został on wdrożony :)
  • rozwijanie osób w teamie - mamy opracowane ścieżki kariery, frameworki, które Ci w tym pomogą. Układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to, aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej.
  • bycie głosem Klienta w rozmowach z produktem i kreatorem zmian w procesach obsługowych, by doświadczenie naszych Klientów było jeszcze lepsze.
Uczestnictwo w projektach międzydziałowych i międzynarodowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Care, Sales, Product i z wieloma innymi teamami.Proaktywność i proponowanie usprawnień w procesach - będziesz mieć możliwość udzielenia feedbacku i przedstawienia swoich pomysłów.Uczestniczenie w spotkaniach z klientami i w ich wdrożeniach - nasi team leaderzy chcą być na bieżąco z potrzebami klientów, proponować ulepszenia w procesie.Rozpatrywanie reklamacji - będziesz wsparciem dla zespołu w trudnych przypadkach.KwalifikacjeSprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Success lub podobnym oraz w pracy z klientem B2B (aby w razie potrzeby być realnym wsparciem dla zespołu),
  • znasz język angielski na poziomie min. B2 (wewnątrz firmy pomiędzy działami komunikujemy się po angielsku),
  • nie obawiasz się działać razem z zespołem, a praca z klientem to dla Ciebie źródło satysfakcji,
  • podejmujesz decyzje oparte na liczbach, faktach i analizie danych. Nie szukasz wymówek, tylko skutecznych rozwiązań,
  • umiesz znaleźć balans między biznesem a ludźmi. Potrafisz udzielić feedbacku (nawet tego trudnego) w sposób wspierający, a także słuchać i zrozumieć potrzeby innych. Wiesz też, jak zmotywować ludzi do działania :)
  • Planowanie i priorytetyzowanie zadań należą do Twoich mocnych stron. Umiesz oszacować zasoby, które są Ci potrzebne do realizacji celów i delegować zadania,
  • nie boisz się wychodzić z utartych schematów czy kwestionować statusu quo. Śledzisz trendy i masz głowę pełną pomysłów np. na ulepszenie systemu bonusowego.
Dodatkowe informacjeCo zapewniamy?
  • umowę o pracę lub umowę B2B (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
  • wynagrodzenie podstawowe 9000 - 11000 zł brutto i premia miesięczna uzależniona od realizacji targetu,
  • pracę od poniedziałku do piątku (zaczynamy między 8-10) - do biura przychodzimy raz w tygodniu,
  • wsparcie dedykowanego dla Ciebie People Experience Business Partnera - nie zostawiamy nikogo bez realnej pomocy jeśli tego potrzebuje,
  • dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym
, * bezpłatne zajęcia z j.angielskiego,
  • dofinansowanie karty sportowej,
  • bezpłatną opiekę psychologiczną,
  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
  • bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),
  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.
Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym :)

ZnanyLekarz

Podobne oferty pracy

  • Design Team Leader

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 17 dni temu