
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – DZIAŁ SPRZEDAŻY
- Nowy Sącz, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta,
- nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień,
- koordynacja działań sprzedażowo–logistycznych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
- monitorowanie dostaw,
- przygotowanie zestawień, raportów,
- stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
- prowadzenie dokumentacji wymaganej przez odbiorców,
- nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
- ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień.
- praca stacjonarna w siedzibie firmy w Nowym Sączu
- biegła znajomość jednego z wymienionych języków obcych: języka FRANCUSKIEGO, języka NIEMIECKIEGO, języka ANGIELSKIEGO
- doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- zmysł techniczny i zdolności analityczne oraz matematyczne
- dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność
- wysoka komunikatywność oraz umiejętności negocjacyjne
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office)
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- umowę o pracę na pełny etat,
- przyjazną atmosferę.
Aplikuj.pl