Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

Concentrix

  • Lublin, lubelskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Job Title: Specjalista ds. technicznego wsparcia klientaJob DescriptionTwój zakres obowiązkówObsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatówObsługa klientów polskojęzycznychKontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznychUdzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznychDiagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeńTelefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientówWspółpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego
i inżynierami serwisuZaangażowanie w wysoką jakość obsługiNasze wymaganiaZnajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS OfficeKomunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmiWysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klientaZainteresowanie nowymi technologiamiZnajomość języka angielskiego w stopniu dobrymZaangażowanie i motywacja do pracy - wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 😊OferujemyDogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 09:00-17:00 w soboty)Szkolenie przygotowujące do pracyWiele wyzwań i ambitnych zadańCiekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmieLocation: Poland, LublinLanguage Requirements: Polish (Required)Time Type: Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the

Concentrix