Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

ZnanyLekarz

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 25 dni temu
  • Aplikuj teraz
Opis firmyZaczynaliśmy ponad 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.Customer Care to zespół, który troszczy się o swoich klientów - placówki medyczne, lekarzy i specjalistów. Odpowiadamy na pytania, pomagamy z problemami technicznymi, podpowiadamy najlepsze rozwiązania. Ciągle się rozwijamy (aż 20% osób z teamu awansowało do innych struktur w firmie!) i uzupełniamy nasz zespół. Może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie? Zapraszamy do naszego ZnanoLekarzowego teamu!Opis oferty pracyJakie zadania na Ciebie czekają?praca z klientami (lekarze, placówki medyczne, specjaliści) z nastawieniem na długofalową współpracę i edukację. Głównym kanałem komunikacji są maile i czaty (ok. 70% zgłoszeń).przyjmowanie zgłoszeń, gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami i wskazywanie jak korzystać z niego najlepiej,dbanie, by doświadczenia klientów ze współpracy z nami były na jak najwyższym poziomie. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy! Po dwóch tygodniach szkolenia z naszymi trenerami czeka Cię miesiąc pracy wdrożeniowej z zespołem i Team Leaderem.Twój głos będzie miał znaczenie - ściśle współpracujemy z m.in. z działem produktu, finansów, Customer Success i Customer MarketingKwalifikacjeSprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:lubisz i chcesz pracować z klientem, a poszukiwania rozwiązań dają Ci mega satysfakcję,reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć :)jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Umiesz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą,szybko adaptujesz się w nowym środowisku i jesteś otwart_ na zmiany. Dużo się u nas dzieje, ciągle ulepszamy nasz produkt co wiąże się z licznymi szkoleniami i potrzebą ciągłego aktualizowania swojej wiedzy,jesteś nastawion_ na realizację wyznaczonych celów i wiesz jak ważna jest współpraca w zespole,potrafisz zachować spokój nawet w natłoku działań do wykonania. Nauczymy Cię jak nadawać zadaniom priorytety i sprawnie nimi zarządzaćznasz język angielski - jesteśmy międzynarodową firmą i pracujemy na zagranicznych systemach.Dodatkowe informacjeCo możemy Ci zaproponować?umowę o pracę (pierwszą na 3-miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),wynagrodzenie podstawowe 5200 zł brutto i premię miesięczną do 900 zł brutto, która rośnie wraz z rozwojem w firmie,pracę hybrydową - mamy biuro tuż obok Dworca Zachodniego, w którym spotykamy się, poza eventami, 2-3 razy w miesiącu (możesz częściej jeśli chcesz!). Jesteśmy dostępni dla naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8- 18.dwutygodniowe szkolenie wstępne pod okiem naszych trenerów (nauczymy Cię jak pracować z naszym produktem, korzystać z dostępnych narzędzi i systemów), a później wsparcie buddiego i Team Leaderadodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,dofinansowanie karty Multisport,ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium oraz dostęp do opieki psychologicznej,opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się , * niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:
  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności - nie pracujemy na utartych schematach :)
  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!
Dotarłeś do tego miejsca i masz poczucie, że to dokładnie to w czym się sprawdzisz? Teraz czekamy na Twój ruch: kliknij Aplikuj i wyślij nam namiastkę siebie w formie CV.Do zobaczenia wkrótce w procesie rekrutacyjnym! :)

ZnanyLekarz

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24

    • Warszawa, mazowieckie
    Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy s…
    • 14 dni temu
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.

    • Warszawa, mazowieckie
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Twój zakres obowiązków Wsparcie w procesie obsługi klienta Czynny udział przy sporządzaniu dokumentacji transakcyjnej Archiwizacja do…
    • 14 dni temu
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    LeasingTeam

    • Warszawa, mazowieckie
    LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach …
    • 5 dni temu