Customer Service Representativelokalizacja: Kraków (małopolskie)numer referencyjny: 1194799/jobs.plforma zatrudnienia: Praca czasowaRozpocznij swoją karierę w międzynarodowej korporacji! Poszukujemy osób, które chcą postawić pierwszy krok w świecie korporacyjnym. Dołącz do zespołu naszego klienta, wspierającego klientów z Wielkiej Brytanii w zakresie benefitów pracowniczych.???? Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa klientów z Wielkiej Brytanii w zakresie benefitów pracowniczychOdpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailoweZapewnienie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klientaWspółpraca z zespołami wewnętrznymi w celu szybkiego rozwiązywania problemów???? Wymagania:Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) B2+/C1Komunikatywność i umiejętność pracy z klientemChęć nauki i rozwoju w środowisku korporacyjnymGotowość do pracy w systemie zmianowymNie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!???? Oferujemy:Pełne wdrożenie i szkoleniePrzyjazną atmosferę i wsparcie zespołuPracę zdalną, 1-2 w miesiącu pojawienie się w Krakowskim biurzePraca w godzinach 8-16, 10-18, 11-19 według grafikuStart 1.10.2025, pierwsza umowa na 3 miesiąceBenefity: Luxmed i karta MultisportHays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.hays.plHays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.