Pracownik biurowy / Specjalista ds. Administracji
- Łódź, łódzkie
- Stała
- Pełny etat
- Rejestracja i wystawianie faktur, rozliczanie przewoźników oraz dokumentacji przewozowej,
- Obsługa kasowa,
- Archiwizacja dokumentacji i korespondencji.
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
- Wysoka kultura osobista, dyplomacja i zdolności organizacyjne,
- Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i zdolność do pracy w zespole,
- Samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranym zespole,
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie.
Praca.pl