
Specjalista ds. wsparcia klienta i reklamacji (j. niemiecki)
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Blokowanie pojazdów z wykrytymi wadami w produkcji seryjnej.
- Analiza reklamacji od klientów i serwisów.
- Ocena niezgodności, analiza błędów i koordynacja działań naprawczych we współpracy z jakością, produkcją, planowaniem i konstrukcją
- Tworzenie list blokad i mapowanie postępów działań.
- Zarządzanie systemem raportowania błędów i nadzór nad dokumentacją.
- Nadzór nad elementami mającymi wpływ na bezpieczeństwo pojazdu.
- Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane) lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min.B2 (warunek konieczny).
- Umiejętność analizy danych.
- Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku.
📍 Lokalizacja: Niepołomice
📄 Rodzaj umowy: Umowa o pracę
🏭 Branża: Automotive
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją w branży.
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia oraz premie.
- Hybrydowy model pracy i elastyczne godziny.
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnych.
- *Pakiet benefitów (obezpłatna opieka medyczna i karta sportowa, eventy rodzinne i pracownicze, paczki świąteczne, platformy szkoleniowe, dofinansowanie do studiów oraz nauki języków obcych).