Specjalista ds. wsparcia klienta i reklamacji (j. niemiecki)

Michael Page

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
  • Aplikuj teraz
  • Blokowanie pojazdów z wykrytymi wadami w produkcji seryjnej.
  • Analiza reklamacji od klientów i serwisów.
  • Ocena niezgodności, analiza błędów i koordynacja działań naprawczych we współpracy z jakością, produkcją, planowaniem i konstrukcją
  • Tworzenie list blokad i mapowanie postępów działań.
  • Zarządzanie systemem raportowania błędów i nadzór nad dokumentacją.
  • Nadzór nad elementami mającymi wpływ na bezpieczeństwo pojazdu.
Analiza reklamacji od klientów i serwisów.Zarządzanie systemem raportowania błędów i nadzór nad dokumentacją.
  • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane) lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min.B2 (warunek konieczny).
  • Umiejętność analizy danych.
  • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku.
Specjalista ds. wsparcia klienta i reklamacji (j. niemiecki)
📍 Lokalizacja: Niepołomice
📄 Rodzaj umowy: Umowa o pracę
🏭 Branża: Automotive
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją w branży.
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia oraz premie.
  • Hybrydowy model pracy i elastyczne godziny.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnych.
  • *Pakiet benefitów (obezpłatna opieka medyczna i karta sportowa, eventy rodzinne i pracownicze, paczki świąteczne, platformy szkoleniowe, dofinansowanie do studiów oraz nauki języków obcych).

Michael Page