
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klientów Kluczowych
- Warszawa, mazowieckie
- Wolontariat
- Pełny etat
- Mają doświadczenie w obsłudze Klienta, szczególnie w kanałach: mail, telefon, czat
- Doskonale posługują się językiem polskim w mowie i piśmie
- Potrafią analizować dane z różnych źródeł i pracować w kilku systemach jednocześnie
- Cechują się ponadprzeciętnymi zdolnościami komunikacyjnymi i lubią kontakt z ludźmi
- Są otwarte, pełne energii i nastawione na satysfakcję Klienta
- Dobrze odnajdują się w dynamicznym środowisku pracy
- Potrafią obsługiwać kilka interakcji jednocześnie i zachować koncentrację
- Znajomość języka angielskiego min. B2.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)