Application Support Specialist
B2B.net S.A
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Obsługa zgłoszeń w systemach ticketowych (incydenty, problemy, zapytania).
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych użytkowników (troubleshooting).
- Administracja i zarządzanie treściami w systemach LMS (Learning Management System) lub podobnych.
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji (manuale, procedury, instrukcje).
- Zarządzanie użytkownikami i zasobami w systemach edukacyjnych/online.
- Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i biznesowego.
- Wykształcenie wyższe (kierunek IT nie jest wymagany).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Minimum 1 rok doświadczenia w Call Centre, Service Desk, Help Desk lub zespole wsparcia IT.
- Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze:
- zarządzania treściami w systemach e-learningowych,
- administracji użytkownikami i zasobami w systemach edukacyjnych/online,
- pracy z systemami LMS jako administrator lub twórca treści.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Znajomość podstawowych pojęć i terminologii IT.
- Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeniowymi (ticketing systems).
- Umiejętność dokumentowania rozwiązań i procedur.
- Rozwinięte zdolności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Praca zdalna, brak wymaganych dyżurów on-call.
- Wymiar pracy: ok. 220 dni roboczych rocznie.
- Deadline aplikacji: 8 września 2025.
Gowork