Application Support Specialist

B2B.net S.A

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za wsparcie użytkowników oraz obsługę systemów IT, w szczególności systemów do zarządzania nauczaniem (LMS). Poszukujemy specjalisty ds. wsparcia aplikacji, który będzie rozwiązywał bieżące problemy techniczne, zarządzał treściami i użytkownikami w systemach online oraz współpracował z zespołami wsparcia technicznego i biznesowego.Tryb pracy: zdalny (telepraca w obrębie UE)Start projektu: od 09.09.2025 lub do 3 miesięcy od akceptacji ofertyCzas trwania projektu: do 48 miesięcy (12 miesięcy + 3 możliwe przedłużenia po 12 miesięcy)Application Support SpecialistTwój zakres obowiązków
  • Obsługa zgłoszeń w systemach ticketowych (incydenty, problemy, zapytania).
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych użytkowników (troubleshooting).
  • Administracja i zarządzanie treściami w systemach LMS (Learning Management System) lub podobnych.
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji (manuale, procedury, instrukcje).
  • Zarządzanie użytkownikami i zasobami w systemach edukacyjnych/online.
  • Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i biznesowego.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe (kierunek IT nie jest wymagany).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w Call Centre, Service Desk, Help Desk lub zespole wsparcia IT.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze:
  • zarządzania treściami w systemach e-learningowych,
  • administracji użytkownikami i zasobami w systemach edukacyjnych/online,
  • pracy z systemami LMS jako administrator lub twórca treści.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Znajomość podstawowych pojęć i terminologii IT.
  • Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeniowymi (ticketing systems).
  • Umiejętność dokumentowania rozwiązań i procedur.
  • Rozwinięte zdolności analityczne i rozwiązywania problemów.
To oferujemy
  • Praca zdalna, brak wymaganych dyżurów on-call.
  • Wymiar pracy: ok. 220 dni roboczych rocznie.
  • Deadline aplikacji: 8 września 2025.

Gowork

Podobne oferty pracy

  • Senior Marketing Specialist (proposals)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 7 dni temu
  • New Business Specialist

    INTERNETICA

    • Warszawa, mazowieckie
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: podpisywanie umów na leadach generowanych przez nasz marketing samodzielne generowanie dodatkowych leadów (prospecting) przygotowywanie materiałów sprzedażow…
    • 7 dni temu
  • E-Commerce Specialist (Digital Shelf)

    ManpowerGroup

    • Warszawa, mazowieckie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 5 dni temu