Specjalista ds. Obsługi Klienta

Concentrix

  • Katowice, śląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Specjalista ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: KatowiceZadania:
  • Profesjonalna obsługa: Będziesz odpowiadać na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, zawsze z uśmiechem i zaangażowaniem.
  • Wsparcie i doradztwo: Wykorzystasz swoją wiedzę, aby pomagać klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z produktami motoryzacyjnymi.
  • Dokumentacja: Będziesz dbać o rzetelne i dokładne prowadzenie dokumentacji w systemie CRM, co jest kluczowe dla jakości naszej obsługi.
  • Współpraca: Dołączysz do zespołu, który wspólnie pracuje nad doskonałym doświadczeniem klienta i stale się rozwija.
Wymagania:
  • Doświadczenie: Posiadasz co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Języki: Znasz niemiecki na poziomie co najmniej C1 i angielski na poziomie B2.
  • Umiejętności: Jesteś osobą komunikatywną, spokojną i taktowną, nawet w trudnych sytuacjach. Masz doskonałą umiejętność rozwiązywania problemów i jesteś zorientowany na znajdowanie najlepszych rozwiązań.
  • Dodatkowe atuty: Doświadczenie z systemami CRM i w pracy z markami premium będzie Twoim dużym plusem!
Oferujemy:
  • Pracę zdalną: Pracuj z dowolnego miejsca w Polsce - zapewniamy pełny etat na podstawie umowy o pracę.
  • Wsparcie i rozwój: Otrzymasz kompleksowe, w pełni płatne szkolenie oraz wsparcie lidera zespołu na każdym etapie.
  • Atrakcyjne benefity: Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie i pakietu benefitów (np. system MyBenefit), a także możliwość udziału w integracjach firmowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajConcentrix66We power the world's best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we're so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We're the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We're the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. serwisu technicznego

    COIG

    • Katowice, śląskie
    to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspierających procesy zarządzania. Wykorzystuje swoje kilkudziesię…
    • 4 dni temu
  • Specjalistka/-ta ds. finansowych i ubezpieczeniowych

    Tandem sp. z o.o.

    • Mikołów, śląskie
    TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia. Fi…
    • 6 dni temu
  • Doradca serwisowy w biurze obsługi klienta

    Tandem sp. z o.o.

    • Katowice, śląskie
    TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia. Fi…
    • 13 dni temu