Specjalistka/Specjalista ds. Fundraisingu - Business Partner
Armiger.pl
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w fundraisingu, w szczególności w pozyskiwaniu dużych kwot od darczyńców,
- Doskonałe kompetencje interpersonalne, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania pozytywnych relacji profesjonalnych, w szczególności na poziomie kadry zarządzającej i właścicieli firm,
- Kreatywność, odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na wynik, entuzjazm i determinacja, umiejętność współpracy w zespole,
- Chęć rozwoju, gotowość do nauki i zdobywania nowych doświadczeń,
- Zaawansowana znajomość programu Excel, Google Sheets i innych narzędzi przydatnych przy tworzeniu budżetów, raportów i prezentacji,
- Praktyczna umiejętność tworzenia lejków darowizn z wykorzystaniem strony internetowej, urządzeń mobilnych, interakcji poprzez kalendarze, formularze, CTAs itp.
- Praktyczna umiejętność wykorzystania narzędzi analitycznych takich jak np. Google Ads.
- Znajomość zasad finansowania NGO oraz zagadnień prawnych dotyczących darowizn, grantów, sponsoringu, zbiórek itp.
- Praktyczna znajomość zasad digital marketingu (w szczególności reklamy w Meta),
- Umiejętność tworzenia krótszych i dłuższych treści komunikacyjnych i promocyjnych (posty, newslettery),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Realizowanie strategii fundraisingowej Fundacji oraz założonych indywidualnych KPIs,
- Stała i aktywna współpraca z sektorem biznesu, partnerami strategicznymi, major donors oraz sponsorami, pozyskiwanie nowych darczyńców, konwersja ciepłych darczyńców na stałych,
- Współpraca z zespołem i Zarządem przy kreowaniu kampanii pozyskiwania funduszy, nowych darczyńców i sponsorów z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
- Wsparcie zespołu i Zarządu w opracowaniu wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków z różnych źródeł, w tym sfery biznesu oraz organizacji pozarządowych i grantodawczych,
- Współpraca z zespołem i Zarządem przy realizacji innych kampanii i działań fundrasingowych,
- Aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji (umów, raportów, analiz, sprawozdań) niezbędnych w procesie fundraisingu,
- Aktywny udział w przygotowywaniu newsletterów oraz redagowanie materiałów fundrisingowych przy współpracy z osobą odpowiedzialną za marketing i PR; w miarę potrzeb udzielanie wywiadów w mediach,
- Obsługa bazy danych darczyńców w systemie CRM,
- Bieżące i cykliczne analizowanie, dokonywanie oceny wyników podjętych działań i kampanii oraz prezentowanie tych wyników Zarządowi,
- Bieżące i cykliczne raportowanie i rozliczanie pozyskanych środków i darowizn na zlecenie Zarządu.
- Chcemy porozmawiać o Twoich doświadczeniach zawodowych, motywacji do pracy, potrzebach rozwojowych. Zapytamy, co wiesz o działalności Fundacji POCIECHA i dlaczego chcesz z nami pracować.
- Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak organizujesz sobie obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
- Sprawdzimy te Twoje kompetencje, które są kluczowe dla sukcesu na oferowanym przez nas stanowisku.