Specjalistka/Specjalista ds. Fundraisingu - Business Partner

Armiger.pl

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 11 dni temu
Dla naszego Klienta, Fundacji Pomocy Dzieciom POCIECHA, poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:Specjalistka/Specjalista ds. FundraisinguMiejsce pracy: praca hybrydowa, minimum 2-3 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze we WrocławiuWymiar pracy: cały etatForma zatrudnienia: umowa o pracęTermin przysyłania zgłoszeń: do 30 czerwca 2025 r.O Fundacji:Misją Fundacji Pociecha jest opieka, wsparcie i edukacja dzieci z rodzin dotkniętych problemami społecznymi i wychowawczymi. Fundacja realizuje tę misję, prowadząc działania, dzięki którym dzieci otrzymują równe szanse na edukację i rozwój oraz mogą kształtować swoją przyszłość zgodnie ze swoimi zdolnościami i zainteresowaniami:⚫️ wspieranie dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych, zapewnianie ciepłych posiłków, finansowanie zajęć psychologicznych i edukacyjnych, organizowanie wyprawek szkolnych i grudniowych prezentów⚫️ kreowanie u dzieci dobrych wspomnień dających siłę na całe życie, organizowanie kolonii i zimowisk, z bogatym i wartościowym programem, prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę, wrażliwą na potrzeby dzieci⚫️ prowadzenie działań edukacyjnych i przeciwdziałanie patologiom społecznym, które istotnie zmniejszają poczucie bezpieczeństwa i szanse rozwoju dzieci.Jeśli ważne jest dla Ciebie dobro dzieci, jeśli chcesz zmieniać ich świat na lepszy i umiesz przekonywać do takich działań innych – to jest oferta dla Ciebie!Czego oczekujemy od kandydatek/kandydatów?Specjalistka/Specjalista ds. Fundraisingu to osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie środków niezbędnych do realizacji misji i działań Fundacji. Do zadań poszukiwanej przez nas osoby będzie należeć przede wszystkim stała i aktywna współpraca z sektorem biznesu, sponsorami, partnerami strategicznymi, instytucjami i major donors oraz pozyskiwanie nowych darczyńców.Szukamy osoby samodzielnej i zadaniowej, doświadczonej w pozyskiwaniu dużych kwot od darczyńców, zmotywowanej, podzielającej nasze wartości i pełnej entuzjazmu.Jako Specjalistka/Specjalista ds. Fundraisingu będziesz podlegać bezpośrednio Zarządowi Fundacji. Na co dzień będziesz ściśle współpracować z całym zespołem Fundacji, w szczególności z zespołem fundraiserów oraz osobą odpowiedzialną za PR i marketing.Wymagane:
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w fundraisingu, w szczególności w pozyskiwaniu dużych kwot od darczyńców,
  • Doskonałe kompetencje interpersonalne, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania pozytywnych relacji profesjonalnych, w szczególności na poziomie kadry zarządzającej i właścicieli firm,
  • Kreatywność, odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na wynik, entuzjazm i determinacja, umiejętność współpracy w zespole,
  • Chęć rozwoju, gotowość do nauki i zdobywania nowych doświadczeń,
  • Zaawansowana znajomość programu Excel, Google Sheets i innych narzędzi przydatnych przy tworzeniu budżetów, raportów i prezentacji,
  • Praktyczna umiejętność tworzenia lejków darowizn z wykorzystaniem strony internetowej, urządzeń mobilnych, interakcji poprzez kalendarze, formularze, CTAs itp.
  • Praktyczna umiejętność wykorzystania narzędzi analitycznych takich jak np. Google Ads.
Mile widziane:
  • Znajomość zasad finansowania NGO oraz zagadnień prawnych dotyczących darowizn, grantów, sponsoringu, zbiórek itp.
  • Praktyczna znajomość zasad digital marketingu (w szczególności reklamy w Meta),
  • Umiejętność tworzenia krótszych i dłuższych treści komunikacyjnych i promocyjnych (posty, newslettery),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
  • Realizowanie strategii fundraisingowej Fundacji oraz założonych indywidualnych KPIs,
  • Stała i aktywna współpraca z sektorem biznesu, partnerami strategicznymi, major donors oraz sponsorami, pozyskiwanie nowych darczyńców, konwersja ciepłych darczyńców na stałych,
  • Współpraca z zespołem i Zarządem przy kreowaniu kampanii pozyskiwania funduszy, nowych darczyńców i sponsorów z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
  • Wsparcie zespołu i Zarządu w opracowaniu wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków z różnych źródeł, w tym sfery biznesu oraz organizacji pozarządowych i grantodawczych,
  • Współpraca z zespołem i Zarządem przy realizacji innych kampanii i działań fundrasingowych,
  • Aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji (umów, raportów, analiz, sprawozdań) niezbędnych w procesie fundraisingu,
  • Aktywny udział w przygotowywaniu newsletterów oraz redagowanie materiałów fundrisingowych przy współpracy z osobą odpowiedzialną za marketing i PR; w miarę potrzeb udzielanie wywiadów w mediach,
  • Obsługa bazy danych darczyńców w systemie CRM,
  • Bieżące i cykliczne analizowanie, dokonywanie oceny wyników podjętych działań i kampanii oraz prezentowanie tych wyników Zarządowi,
  • Bieżące i cykliczne raportowanie i rozliczanie pozyskanych środków i darowizn na zlecenie Zarządu.
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
  • Chcemy porozmawiać o Twoich doświadczeniach zawodowych, motywacji do pracy, potrzebach rozwojowych. Zapytamy, co wiesz o działalności Fundacji POCIECHA i dlaczego chcesz z nami pracować.
  • Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak organizujesz sobie obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
  • Sprawdzimy te Twoje kompetencje, które są kluczowe dla sukcesu na oferowanym przez nas stanowisku.
W jaki sposób się zgłosić?I etap:Wypełnij poniższy formularz i załącz swoje CV wraz z listem motywacyjnym. Przeczytamy nadesłane dokumenty z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Na wypełnienie formularza masz czas do 30.06.II etap:Wybrane osoby otrzymają do 1.07 zadania do samodzielnego wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne związane z fundraisingiem oraz Twoje kompetencje, które mogą być kluczowe na oferowanym stanowisku. Zaprosimy też wybrane osoby do wykonania badania Talentów Gallupa.III etap:Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online. Spotkania odbędą się w uzgodnionych terminach do dnia 23.07.IV etap:Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę z Zarządem Fundacji POCIECHA. Będzie to spotkanie w biurze Fundacji we Wrocławiu. Decyzję o zatrudnieniu wybranej osoby chcemy podjąć do 30.07.Termin przysyłania zgłoszeń mija 30 czerwca 2025 r.Masz pytania? Napisz do nas: rekrutacja@armiger.pl

Armiger.pl

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Księgowości - Wrocław

    • Wrocław, dolnośląskie
    jest agencją pracy tymczasowej oraz pośrednictwa pracy z siedzibą w Gliwicach, w województwie śląskim, którą kieruje Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk. Agencja działa na rynku kra…
    • 23 godziny temu
  • Specjalista ds. HR

    Gi Group

    • Wrocław, dolnośląskie
    W przypadku poszukiwania pracy, która umożliwia rozwój i zdobycie nowych doświadczeń, **Gi Group** może być odpowiednim rozwiązaniem. Firma zapewnia wsparcie na każdym etapie karie…
    • 1 dzień temu
  • Specjalista ds. rekrutacji i obsługi klienta

    Gi Group

    • Wrocław, dolnośląskie
    W przypadku poszukiwania pracy, która umożliwia rozwój i zdobycie nowych doświadczeń, **Gi Group** może być odpowiednim rozwiązaniem. Firma zapewnia wsparcie na każdym etapie karie…
    • 1 dzień temu