Opiekun Klienta w Oddziale Banku w Elblągu
Bank Millennium
- Elbląg, warmińsko-mazurskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
- Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
- Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
- Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
- Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
- Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
- Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
- Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
- Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
- Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
- Premię uzależnioną od wyników
- Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
- Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
- Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
- Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
- Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych