inspektor nadzoru budowlanego

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Krasnystaw, lubelskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 15 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w KrasnymstawieCzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • prowadzi działalność inspekcyjno- kontrolną w terenie w zakresie prowadzonych postępowań
  • przygotowuje decyzje administracyjne, zaświadczenia, postanowienia, odpowiedzi, wystąpienia oraz inne pisma w zakresie kompetencji PINB
  • prowadzi postępowania administracyjne w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (PINB)
  • prowadzi czynności egzekucyjne wynikające z wydanych decyzji administracyjnych
  • przyjmuje i sprawdza zawiadomienia o rozpoczęciu i o zakończeniu budowy
  • wykonuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • prowadzi postępowania wyjaśniające przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie w zakresie budownictwa, specjalności: konstrukcyjno-budowlana i pokrewne, architektoniczna, inżynieryjna, instalacyjna w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub energetycznych.
  • Doświadczenie zawodowe przebieg pracy zawodowej w branży budowlanej lub administracji publicznej
  • min. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
  • znajomośc przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów techniczno-budowlanych
  • znajomośc przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera
  • komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracyPraca w urzędzie administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera, obsługa interesantów, praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, praca w terenie związana z działalnością kontrolną, wyjazdy kontrolne samochodem służbowym, praca na II pietrze w budynku z windą.Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:Etap 1: weryfikacja formalna dokumentówEtap 2: test sprawdzający wiedzę merytorycznąEtap 3: rozmowa kwalifikacyjna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów