Inspektor ds. BHP
- Szczecin, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie i opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych oraz procedur z zakresu BHP.
- Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przedstawianie wniosków.
- Kontrola warunków pracy i przestrzegania zasad BHP.
- Konsultacje i udział w pracach Komisji BHP.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie działań profilaktycznych.
- Zgłaszanie propozycji zmian w procesach pracy w zakresie wymagań BHP.
- Wykształcenie kierunkowe w zakresie BHP.
- Dobra znajomość przepisów prawa BHP.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność organizacji pracy i analitycznego myślenia.
- Dobre kompetencje interpersonalne.
- Zgoda na wykorzystanie prywatnego samochodu do celów służbowych.
- Wsparcie opiekuna w pierwszych miesiącach pracy.
- Preferencyjne pożyczki i wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych.
- Atrakcyjne warunki prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
- Kartę Multisport i dostęp do grup sportowych.
- Dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych oraz karty rabatowe na paliwo i u partnerów biznesowych.
- Dostęp do platformy językowej do nauki języków obcych.
Praca.pl