Customer Support Team Leader @ Booksy International

Booksy International

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 3 dni temu
Aplikuj, jeśli masz:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługującym ruch przychodzący
  • Znajomość wskaźników obsługi klienta
  • Znajomość narzędzi obsługi klienta oraz systemów wspierających (np. Salesforce, Freshdesk, Helpshift, Zowie, Vonage, Jira, narzędzi Google itp.)
  • Biegłość w stosowaniu technik komunikacji, negocjacji i perswazji
  • Skuteczność i orientację na cel
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzacji
  • Odporność na stres i radzenie sobie w nieprzewidywalnych sytuacjach
  • Otwartość na zmiany i umiejętność adaptacji
  • Znajomość języka angielskiego (min. B2)
Dodatkowo pomocne będzie:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w firmie technologicznej (SaaS, FinTech, Telco itd.)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w Social Mediach
Kariera w Booksy oznacza bycie częścią globalnego zespołu, który koncentruje się na pomaganiu ludziom na całym świecie czuć się świetnie każdego dnia. Od wspierania przedsiębiorców w budowaniu udanych biznesów, po pomoc ich klientom w organizowaniu chwil dla siebie – naszą misją jest pomaganie ludziom w rozwijaniu się i fantastycznym samopoczuciu.Praca w dynamicznie zmieniającym się środowisku scale-up, gdzie panuje pewien chaos, a zasoby są ograniczone, nie jest dla każdego. Jeśli lubisz jasne ścieżki kariery i gotowe rozwiązania, to pewnie nie będziemy idealnym miejscem dla Ciebie. Ale jeśli cenisz sobie kreatywność, elastyczność i możliwość realnego wpływu – pokochasz pracę w Booksy!Jako Customer Support Team Leader Twoim celem będzie nadzorowanie zespołu Advisorów obsługujących ruch przychodzący. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/-a za wprowadzanie innowacji oraz ustanawianie nowych standardów w celu optymalizacji i usprawnienia procesów.Co oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe (Umowa o Pracę): 7500 zł brutto/ mies. oraz premia (średnia miesięczna premia wypłacana w pierwszej połowie 2025 r. na stanowisku Customer Support Team Leader wynosiła 2000 zł brutto)
  • Pracę w pełni zdalną - jesteśmy dumni z tego, że tworzymy globalny, rozproszony zespół
  • Prywatną opiekę medycznę Allianz (dofinansowana przez firmę - różne pakiety do wyboru)
  • Kartę Multisport (dobrowolna, niedofinansowana - różne opcje do wyboru)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie PZU (dobrowolne, niedofinansowane)
  • Pethelp - wsparcie w opiece nad zwierzętami (dobrowolne, niedofinansowane)
  • Konsultacje online z psychologiem Booksy (w pełni finansowane przez firmę)
  • Platformę do nauki języka angielskiego
  • Narzędzia wspierające wellbeing (Worksmile i Officevibe)
  • Inicjatywy zespołu Happiness Team
Nasze zaangażowanie w różnorodność i integrację:Pracujemy w niezwykle kreatywnej i różnorodnej branży, dlatego zależy nam na tworzeniu środowiska, w którym każdy czuje się mile widziany. Doceniamy unikalne doświadczenia i perspektywy, dlatego zapewniamy równe szanse wszystkim kandydatom. ,[Zarządzanie zespołem Advisorów obsługujących ruch przychodzący (multiskill z przewagą zapytań technicznych)., Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu, udzielanie bieżącej informacji zwrotnej., Zapewnienie realizacji celów oraz standardów obsługi klienta., Monitorowanie wskaźników obsługi oraz satysfakcji klienta i podejmowanie działań w celu ich poprawy., Rekrutacja członków zespołu i utrzymanie zasobów niezbędnych do zapewnienia serwisów., Współpraca z innymi zespołami, celem zapewnienia odpowiedniej obsady, dostosowanej do ilości połączeń telefonicznych, ilości interakcji czatowych i mailowych oraz realizowanych zadań w obszarze obsługi klienta w Social Mediach., Kreowanie środowiska pracy zapewniającego satysfakcję członków zespołu, dbanie o ich rozwój, motywację i stałe podnoszenie kompetencji., Kształtowanie procesów i udział w projektach obsługi klienta.] Requirements: Salesforce, Jira, SaaS, Telco, Social media

No Fluff Jobs

Podobne oferty pracy

  • Design Team Leader

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 16 dni temu