Customer Support Team Leader @ Booksy International
Booksy International
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługującym ruch przychodzący
- Znajomość wskaźników obsługi klienta
- Znajomość narzędzi obsługi klienta oraz systemów wspierających (np. Salesforce, Freshdesk, Helpshift, Zowie, Vonage, Jira, narzędzi Google itp.)
- Biegłość w stosowaniu technik komunikacji, negocjacji i perswazji
- Skuteczność i orientację na cel
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzacji
- Odporność na stres i radzenie sobie w nieprzewidywalnych sytuacjach
- Otwartość na zmiany i umiejętność adaptacji
- Znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w firmie technologicznej (SaaS, FinTech, Telco itd.)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w Social Mediach
- Wynagrodzenie podstawowe (Umowa o Pracę): 7500 zł brutto/ mies. oraz premia (średnia miesięczna premia wypłacana w pierwszej połowie 2025 r. na stanowisku Customer Support Team Leader wynosiła 2000 zł brutto)
- Pracę w pełni zdalną - jesteśmy dumni z tego, że tworzymy globalny, rozproszony zespół
- Prywatną opiekę medycznę Allianz (dofinansowana przez firmę - różne pakiety do wyboru)
- Kartę Multisport (dobrowolna, niedofinansowana - różne opcje do wyboru)
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie PZU (dobrowolne, niedofinansowane)
- Pethelp - wsparcie w opiece nad zwierzętami (dobrowolne, niedofinansowane)
- Konsultacje online z psychologiem Booksy (w pełni finansowane przez firmę)
- Platformę do nauki języka angielskiego
- Narzędzia wspierające wellbeing (Worksmile i Officevibe)
- Inicjatywy zespołu Happiness Team
No Fluff Jobs