
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Rynek Klientów Korporacyjnych
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- Pozyskiwać nowych klientów
- Budować relacje z klientami oraz wizerunek firmy u klientów
- Prowadzić proces sprzedaży - ofertowanie, negocjacje, kontraktowanie i nadzorowanie wdrożenia usług
- Realizować zadania związane z planem sprzedażowym.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów sprzedażowych dla Klientów Kluczowych w tym: realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert i prezentacji handlowych, prowadzenie negocjacji
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność analizy danych i raportowania
- Umiejętność analizy rynku i potencjału klienta
- Znajomość najnowszych trendów na rynku telekomunikacji, IT i Cybersecurity
- Nastawienie na kreatywne poszukiwanie rozwiązań, realizację celów i współpracę
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość MS Office - w szczególności Excel, Power Point
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość rynku operatorskiego w Polsce
- Certyfikaty sprzedażowe związane z producentami rozwiązań IT i cybersecurity
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Premie półroczne uzależnione od poziomu realizacji celów
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego poprzez realizację ciekawych zadań w branży telekomunikacyjnej
- Pakiet świadczeń socjalnych (pakiet medyczny LuxMed, karnet sportowy)
- Benefity socjalne i oferty pracownicze
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Parking dla pracowników
- Przeanalizujemy Twoją aplikację
- Jeśli Twoje kompetencje wpiszą się w nasze oczekiwania spodziewaj się telefonu od Sylwii z Zespołu HR i Komunikacji Wewnętrznej
- Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę czeka Cię spotkanie online na platformie ZOOM z Sylwią oraz Edytą, Dyrektor Departamentu
- Informację zwrotną otrzymasz niezależnie od decyzji.