
Special projects coordinator (m/k/x*)
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
gdzie zmiany
to codzienność?Dołącz do naszego zespołu jako:Special projects coordinator (m/k/x*)Miejsce pracy: PoznańDołącz do zespołu Projektów Specjalnych w Centrum Rozliczeń Transportu Raben Business Services!Jeśli ktoś mówi o innowacyjnym podejściu do biznesu i szybkim reagowaniu na zmieniające się potrzeby rynku, z pewnością ma na myśli nasz zespół.Co robimy na co dzień?
- sprawnie kierujemy i koordynujemy projektami na styku biznesu, księgowości oraz IT w spółkach grupy Raben - w szczególności w Niemczech, Włoszech, Holandii, Austrii czy Szwajcarii
- udoskonalamy procesy rozliczeniowo-finansowe oraz poprawiamy organizację pracy wykorzystując do tego nowoczesne rozwiązania, a efektem naszych działań jest optymalizacja kosztów, wzrost efektywności i jakości w grupie Raben
- poprzez swoją pracę mamy realny wpływ na rozwój organizacji i kształtowanie jej procesów
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość uczestniczenia w projektach finansowo-operacyjnych o dużym znaczeniu dla Grupy Raben
- Udział w zagranicznych wyjazdach projektowych
- Rozwój w obszarze zarządzania procesami, systemami finansowymi i automatyzacją
- Możliwość rozwoju dzięki m.in. szkoleniom, współpracy przy grupowych i międzynarodowych projektach, wdrażaniu i optymalizacji procesów
- Bonus kwartalny uzależniony od poziomu realizacji zleconych zadań
- Możliwość realizacji zadań w trybie hybrydowym
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego (nauka za pośrednictwem platformy eTutor)
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie na życie dla pracowników i ich rodzin, promocje związane z turystyką i sportem na platformie MyBenefit)
- Możliwość certyfikacji finansowanej przez pracodawcę
- Wysoką kulturę organizacyjną: możliwość uczestnictwa w akcjach charytatywnych, cykliczne imprezy i eventy firmowe, okresowe konkursy dla pracowników i wiele, wiele innych...
- Migracja procesów rozliczeniowych do systemu Blujay (Transport Management System)
- Szkolenie oddziałów: wprowadzanie nowych oddziałów i procesów rozliczeniowych poprzez przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników oddziałów z zakresu finansów w systemie Blujay
- Wdrażanie usprawnień w procesach rozliczeniowych
- Realizacja projektów specjalnych w ramach zarządzania projektami
- Wsparcie bieżących operacji poprzez realizację zdefiniowanych zadań
- Tworzenie dokumentacji procesowej i funkcjonalnej
- Znajomość procesów biznesowych (operacyjnych, finansowych, podatkowych, controllingowych) oraz zasad rachunkowości
- Umiejętność zbierania i dokumentowania wymagań biznesowych oraz mapowania procesów
- Doświadczenie w pracy projektowej na styku działów operacyjnych, finansowych i IT
- Umiejętność przekładania potrzeb biznesowych na język techniczny (i odwrotnie)
- Doświadczenie w komunikacji międzydziałowej, także w środowisku międzynarodowym
- Umiejętność zarządzania wymaganiami, zmianą oraz priorytetami zadań
- Proaktywność, samodzielność i odporność na presję
- Mile widziane doświadczenie w audycie finansowym lub wewnętrznym
- Znasz dobrze język angielski - będziesz go wykorzystywać na co dzień w swojej pracy, uczestnicząc w spotkaniach projektowych, pisząc e-maile i odbierając telefony (min. poziom języka: B2), znajomość dodatkowego języka (niemiecki, włoski, francuski lub inny) będzie dodatkowym atutem
- Posługujesz się Microsoft Excel na dobrym poziomie
- Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość SQL oraz narzędzi do zarządzania projektami (MS Project, Jira)