Special Projects Coordinator
OTCF
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Inicjowanie i prowadzenie projektów specjalnych (współpraca z artystami, agencjami licencyjnymi, partnerami strategicznymi, ambasadorami marki)
- Wybór partnerów do współpracy oraz negocjowanie warunków,
- Koordynacja umów
- Tworzenie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją
- Koordynacja pracy projektu, współpraca z grafikami, kupcami, projektantami oraz innymi członkami zespołu
- Nadzór nad procesem produkcji kolekcji - od koncepcji po finalne otrzymanie produktu
- Współpraca z działem marketingu i komunikacji przy promocji kolekcji, szczególnie w zakresie kreacji storytellingu wokół każdej kolekcji
- Monitorowanie budżetu i raportowanie postępów projektu
- Monitorowanie trendów i benchmarków rynkowych( sport, moda, kultura, lifestylowe trendy)
- Budowanie wartościowych realacji
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie modowymi, artystycznymi lub lifestyle'owymi
- Dobre poczucie estetyki i znajomość trendów
- Umiejętność prowadzenia projektów end-to-end (planowanie, egzekucja, komunikacja
- Umiejętność koordynacji projektów w strukturze macierzowe
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność
- Kilkuletnie doświadczenie w branży odzieżowej w obszarze produkcyjnym, przygotowywania kolekcji
- Znajomość procesów produkcji odzieży - od projektowania po realizacji
- Postawa biznesowa oraz umiejętność elastycznego dostosowania stylu pracy i komunikacji do różnych partnerów - od artystów po rozpoznawalne brandy i firmy z sektora kreatywnego - z uwzględnieniem ich potrzeb, oczekiwań i specyfiki współpracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy z artystami, markami lub w sektorze kreatywnym
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie modowymi, artystycznymi lub lifestyle'owymi
- Dobre poczucie estetyki i znajomość trendów
- Umiejętność prowadzenia projektów end-to-end (planowanie, egzekucja, komunikacja)
- Umiejętność koordynacji projektów w strukturze macierzowej
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność
- Kilkuletnie doświadczenie w branży odzieżowej w obszarze produkcyjnym, przygotowywania kolekcji
- Znajomość procesów produkcji odzieży - od projektowania po realizację
- Postawa biznesowa oraz umiejętność elastycznego dostosowania stylu pracy i komunikacji do różnych partnerów - od artystów po rozpoznawalne brandy i firmy z sektora kreatywnego - z uwzględnieniem ich potrzeb, oczekiwań i specyfiki współpracy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy z artystami, markami lub w sektorze kreatywnym