Specjalista ds. obsługi klienta
- Andrychów, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych,
- Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania,
- Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu,
- Wykorzystywanie autorskiego systemu CRM w sposób, który zaskoczy konkurencję,
- Praca na giełdach transportowych z pasją i determinacją, nawet jeśli to dla Ciebie nowość – nauczymy Cię wszystkiego!
- Oczekujemy ducha rewolucjonisty z doświadczeniem w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta,
- Nieszablonowe podejście do budowania relacji i wysokiego poziomu Customer Experience,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1),
- Wybór formy współpracy - umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie UoP 6 000 - 8 000zł brutto/ kontrakt B2B 7 500 - 9 500zł netto + VAT z premią za wyniki, bo doceniamy tych, którzy idą pod prąd,
- Intensywne wdrożenie i wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy pokażą Ci, jak działać poza schematami,
- Pracę w jednozmianowym systemie, abyś miał/miała czas na realizację własnych pasji,
- Indywidualną ścieżkę kariery, dostosowaną do Twoich unikalnych talentów.
- Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy IT DONE.
- Następne tygodnie spędzasz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc (odnosisz pierwsze sukcesy i natrafiasz na pierwsze potknięcia) pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Dajemy Ci wiedzę i wsparcie jak efektywnie działać.
- Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu.
Aplikuj.pl