SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA E-COMMERCE
Centralna Baza Ofert Pracy
- Zamość, lubelskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:Realizacja zamówień internetowych od przyjęcia po wysyłkę i monitorowanie przesyłek (krajowych i zagranicznych)
Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: przygotowywanie ofert i wycen, przyjmowanie i obsługa zamówień, udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
Wsparcie sprzedaży w sklepie stacjonarnym doradztwo, prezentacja produktów, wystawianie dokumentów sprzedaży
Współpraca z magazynem, działem logistyki i działem produkcji w zakresie realizacji zamówień
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientaWymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość Microsoft Office
- dobra organizacja pracy
- negocjacyjne, prezentacyjne, komunikacyjne
- umiejętność obsługi komputera
- zaangażowanie
- umiejętności analityczne
- średnie zawodowe 4-letnie
- wyższe (w tym licencjat)
- Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, wsparcie w procesie wdrożenia, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dodatkowy pakiet vendingowy o wartości 800 zł.
InfoPraca