SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA E-COMMERCE

Centralna Baza Ofert Pracy

  • Zamość, lubelskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 10 dni temu
Numer oferty: StPr/25/1566
Obowiązki:Realizacja zamówień internetowych od przyjęcia po wysyłkę i monitorowanie przesyłek (krajowych i zagranicznych)
Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: przygotowywanie ofert i wycen, przyjmowanie i obsługa zamówień, udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
Wsparcie sprzedaży w sklepie stacjonarnym doradztwo, prezentacja produktów, wystawianie dokumentów sprzedaży
Współpraca z magazynem, działem logistyki i działem produkcji w zakresie realizacji zamówień
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientaWymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
  • znajomość Microsoft Office
  • dobra organizacja pracy
  • negocjacyjne, prezentacyjne, komunikacyjne
  • umiejętność obsługi komputera
  • zaangażowanie
  • umiejętności analityczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie
Wymagania pożądane:Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
  • Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, wsparcie w procesie wdrożenia, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dodatkowy pakiet vendingowy o wartości 800 zł.
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 89a, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określonyWymagane dokumenty: CVSposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcyKliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

InfoPraca