
Telefoniczny Doradca Klienta // 4.800 zł (od zaraz)
- Łódź, łódzkie
- 4 800 PLN miesięcznie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Twoje zadania:
- Profesjonalna obsługa telefoniczna klientów (połączenia przychodzące) - udzielanie informacji o usługach i produktach.
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, w tym doradztwo techniczne.
- Kompleksowa pomoc w zakresie rozliczeń faktur oraz aktywnych usług.
- Promowanie aktualnych ofert i prowadzenie rozmów sprzedażowych, które naprawdę robią różnicę.
- Komunikatywny/a i otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dar do rozmowy i potrafisz budować pozytywne relacje? To praca dla Ciebie!
- Zorganizowany/a i zaangażowany/a. Chętnie uczysz się nowych rzeczy i lubisz działać z energią.
- Znający obsługę komputera. Wiesz, jak poruszać się po aplikacjach i systemach.
- Gotowy/a do pracy w systemie zmianowym, w tym weekendy.
- Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 4800 zł brutto + system premiowy (premia jakościowa i sprzedażowa).
- Dodatki: Wynagrodzenie za pracę w godzinach nocnych - doceniamy Twój wysiłek!
- Elastyczny czas pracy: Praca po 8 godzin dziennie w systemie zmianowym (2 zmiany przez pierwsze 2 miesiące, później system 3 zmianowy). Grafik obejmuje również weekendy (2 w miesiącu są wolne)
- Rozwój: Profesjonalne szkolenie wprowadzające (5 tygodni, godziny 7:00-15:00) oraz ciągłe wsparcie w rozwoju zawodowym. Praca w Call Center to świetny start w karierze - zdobądź cenne doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży.
- Atmosfera: Pracuj w przyjaznym środowisku, gdzie doceniamy Twój wkład i zaangażowanie.
- Ścieżka kariery: Możliwość awansu i zdobycia doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznych branż.
Aplikuj.pl