
Specjalista/ka
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- wprowadzanie danych do wskazanych systemów banku
- weryfikacji kompletności i poprawności podpisanej dokumentacji wymaganej do uruchomienia środków
- realizacja płatności w systemie zleceń płatniczych
- obsługa procesu adopcji i re-adopcji klienta indywidualnego i ich zatwierdzanie
- obsługa przeglądów klientów
- przygotowywanie dokumentacji kredytowej, dokumentów zabezpieczeń oraz ugód na podstawie decyzji kredytowej
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy w bankowości lub innych instytucjach finansowych
- znajomość funkcjonowania produktów bankowych dla klientów indywidualnych, w szczególności produktów hipotecznych
- ogólna wiedza z zakresu rachunkowości bankowej
- znajomość obsługi excel
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
- dobra organizacja pracy, myślenie analityczne, sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
- hybrydowy tryb pracy (3 dni pracy w biurze)
- przyjazną atmosferę