specjalista(-ka) ds. doświadczeń klienta SME

Santander

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 30 dni temu
specjalista(-ka) ds. doświadczeń klienta SMECountry: Polandspecjalista(-ka) ds. doświadczeń klienta SMEZespół Doświadczeń Klienta w Kanałach ZdalnychNa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę na zastępstwo,
  • pracę w modelu hybrydowym, biuro w Lublinie, ul. Nałęczowska 14 (przy skrzyżowaniu z aleją Kraśnicką)
  • pracę na pełen etat w SBP
  • zespół/lider Zespół Doświadczeń Klienta w Kanałach Zdalnych, Anna Sroka
  • kwartalny system premiowy
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • Znasz specyfikę obsługi klienta SME - procesy oraz oferty
  • Cechuje Cię szerokie rozumienie standardów jakości obsługi.
  • Wnikliwie analizujesz rozmowy, identyfikujesz obszary do poprawy i wyciągasz praktyczne wnioski.
  • Umiejętnie przekazujesz konstruktywny feedback.
  • Masz zdolność do jasnego komunikowania sugestii oraz wspierania rozwoju pracowników.
  • Umiejętnie pracujesz w zespole oraz jasno przekazujesz informacje.
  • Aktywnie podchodzisz do wyzwań i z zaangażowaniem proponujesz innowacyjne rozwiązania.
  • Skupiasz się na dostarczaniu najwyższej jakości obsługi w kanałach zdalnych oraz zapewnianiu doskonałych doświadczeń klienta.
Mile widziane, jeśli będziesz mieć:
  • umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym
Twoje zadania w tej roli:
  • Bieżący monitoring rozmów klientów SME- dokładna analiza jakości obsługi klienta, identyfikacja trendów oraz obszarów do poprawy
  • Tworzenie szczegółowych informacji zwrotnych dla pracowników, pomagających w doskonaleniu ich umiejętności i podnoszeniu standardów obsługi.
  • Współpraca w innowacyjnych projektach, które mają na celu podnoszenie jakości doświadczeń klienta w kanałach zdalnych.
  • Proaktywne proponowanie działań naprawczych i optymalizacyjnych, które przyczynią się do poprawy procesów i standardów jakościowych.
  • Praca w bliskiej współpracy z innymi zespołami w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta i ciągłego doskonalenia usług.
To masz na bank:
  • umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
  • pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.Na początku Twój/oja przełożony/a pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z managerem.
  • Wykonaj zadanie merytoryczne
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander