
specjalista(-ka) ds. doświadczeń klienta SME
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę na zastępstwo,
- pracę w modelu hybrydowym, biuro w Lublinie, ul. Nałęczowska 14 (przy skrzyżowaniu z aleją Kraśnicką)
- pracę na pełen etat w SBP
- zespół/lider Zespół Doświadczeń Klienta w Kanałach Zdalnych, Anna Sroka
- kwartalny system premiowy
- Znasz specyfikę obsługi klienta SME - procesy oraz oferty
- Cechuje Cię szerokie rozumienie standardów jakości obsługi.
- Wnikliwie analizujesz rozmowy, identyfikujesz obszary do poprawy i wyciągasz praktyczne wnioski.
- Umiejętnie przekazujesz konstruktywny feedback.
- Masz zdolność do jasnego komunikowania sugestii oraz wspierania rozwoju pracowników.
- Umiejętnie pracujesz w zespole oraz jasno przekazujesz informacje.
- Aktywnie podchodzisz do wyzwań i z zaangażowaniem proponujesz innowacyjne rozwiązania.
- Skupiasz się na dostarczaniu najwyższej jakości obsługi w kanałach zdalnych oraz zapewnianiu doskonałych doświadczeń klienta.
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym
- Bieżący monitoring rozmów klientów SME- dokładna analiza jakości obsługi klienta, identyfikacja trendów oraz obszarów do poprawy
- Tworzenie szczegółowych informacji zwrotnych dla pracowników, pomagających w doskonaleniu ich umiejętności i podnoszeniu standardów obsługi.
- Współpraca w innowacyjnych projektach, które mają na celu podnoszenie jakości doświadczeń klienta w kanałach zdalnych.
- Proaktywne proponowanie działań naprawczych i optymalizacyjnych, które przyczynią się do poprawy procesów i standardów jakościowych.
- Praca w bliskiej współpracy z innymi zespołami w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta i ciągłego doskonalenia usług.
- umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
- pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z managerem.
- Wykonaj zadanie merytoryczne
- Pracuj z nami w naszym zespole!