SPECJALISTA DS. KARDR I PŁAC
Centralna Baza Ofert Pracy
- Rzeszów, podkarpackie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z przepisami prawa pracy,
-obsługa procesu rekrutacyjnego i dokumentacji pracowniczej,
-naliczanie wynagrodzeń, premii i dodatków,
-sporządzanie list płac i deklaracji ZUS/PIT dla pracowników,
-obsługa urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności,
-przygotowywanie świadectw pracy, zaświadczeń i umów o pracę,
-monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
-doradztwo w zakresie prawa pracy dla pracowników i przełożonych,
-współpraca z urzędami - ZUS, PIP,
-aktualizacja regulaminów dokumentacji kadrowejWymagania:Wymagania pożądane:Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- doświadczenie min. 3 lata
InfoPraca