Specjalista ds. Technicznych
Geotik sp. z o.o.
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni),
- Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych
- Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania
- Tworzenie własnych konfiguracji na podstawie warunków określonych przez Klienta
- Administrację systemów telematycznych, aktualizację danych w systemach na podstawie zgłoszeń Klientów, innych działów w firmie
- Kontakt z Instalatorami Systemów GPS i zdalną weryfikację poprawności zamontowania urządzeń GPS
- Współpraca z dostawcami - operatorzy GSM, producenci urządzeń
- Testowanie nowych rozwiązań na podstawie dokumentacji dostarczonej od producenta
- Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
- Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B
- Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
- Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność czytania schematów technicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (czytanie dokumentacji technicznej),
- Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku telematycznego, konfiguracji urządzeń Teltonika, Albatross, Queclink, platformy Wialon, umiejętność lutowania
- Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze - budynek TGG, ul. Słubicka 18)
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia)
- Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę - to Ty wybierasz formę współpracy
- Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej i karty sportowej
Praca.pl