
IT Technical Writer - Knowledge Base - IT Contracting
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- Przeprowadzanie audytów istniejących baz wiedzy (wewnętrznych i zewnętrznych) pod kątem jakości, spójności i zgodności z wymaganiami modułu ServiceNow KM.
- Identyfikacja i eliminacja treści ROT (Redundant, Outdated, Trivial) oraz rekomendowanie strategii konsolidacji lub wycofania.
- Współpraca z ekspertami merytorycznymi (SMEs) w celu pozyskiwania wiedzy technicznej i upraszczania złożonych zagadnień.
- Tworzenie i lokalizacja dokumentacji technicznej, instrukcji, SOPów i artykułów pomocniczych w języku angielskim i mandaryńskim.
- Stosowanie standardów treści, szablonów i modeli taksonomii zgodnych z najlepszymi praktykami zarządzania wiedzą w ServiceNow KM.
- Migracja zatwierdzonych treści do modułu ServiceNow KM z użyciem odpowiednich tagów, metadanych i workflow.
- Definiowanie i wdrażanie zasad zarządzania treścią: przeglądy, właścicielstwo, terminy ważności.
- Prowadzenie szkoleń dla zespołów IT (również mandaryńskojęzycznych) z zakresu standardów dokumentacyjnych i narzędzi ServiceNow KM.
- Doświadczenie w pisaniu dokumentacji technicznej w środowisku korporacyjnym, najlepiej w obszarze IT.
- Znajomość zasad architektury informacji i zarządzania wiedzą w dużych organizacjach.
- Biegłość w języku angielskim (pisemna i ustna), w tym umiejętność lokalizacji treści.
- Znajomość platformy ServiceNow, szczególnie modułu Knowledge Management.
- Umiejętność pracy z zespołami międzynarodowymi i wielojęzycznymi.
- Zdolność do analitycznego myślenia i upraszczania złożonych informacji technicznych.
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu standardów dokumentacyjnych oraz procesów cyklu życia treści.
- Znajomość narzędzi do edycji dokumentów, zarządzania treścią i współpracy (np. Confluence, SharePoint, MS Word, Snagit).
- Mile widziana znajomość języka mandaryńskiego (nie jest wymagana)
- Projekt greenfield, rozwiązanie tworzone od podstaw.
- Współpraca w oparciu o kontrakt B2B z Michael Page
- Współpraca w 100% zdalna