+ Doradca Klienta z j. niderlandzkim +
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
- Lublin, lubelskie
- Stała
- Pełny etat
- Odbieranie telefonów, czatów lub e-maili od użytkowników zgłaszających problemy z dostępem do aplikacji na firmowych laptopach.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją poprzez środki komunikacji zdalnej, takie jak telefon, czat lub e-mail.
- Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego, aby umożliwić użytkownikom kontynuację pracy.
- Wykorzystywanie dostarczonych narzędzi i wiedzy technicznej do diagnozowania i rozwiązywania problemów z aplikacją.
- Kierowanie problemami, których nie można rozwiązać samodzielnie, do zespołu współpracowników i współpraca z nimi w celu znalezienia rozwiązania.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie min. B2 do komunikacji z Klientem oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. mocne B1 do codziennej komunikacji z zespołem.
- Gotowość do podjęcia pierwszych kroków w obszarze IT.
- Nastawienie na realizację celów.
- Orientacja na rozwiązywanie problemów.
- Zdolność do efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole.
Gowork