Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

  • Łódź, łódzkie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 godzina temu
  • Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług.
  • Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.
Wymagania
  • Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania klientom.
  • Umiejętność swobodnej komunikacji.
  • Szybka adaptacja do nowych systemów i narzędzi.
  • Silna motywacja i orientacja na wyniki.
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, skupienie na jakości i umiejętność budowania relacji zespołowych.
  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej jest dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Szkolenie z zakresu oferty, produktów i technik sprzedaży.
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii sprzedażowej, dodatkowe premie i konkursy.
  • Możliwość zdobycia premii wdrożeniowej w pierwszych 3 miesiącach.
  • Elastyczne godziny pracy, w tym możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
  • Dodatki za polecenie nowych pracowników i pozostałe benefity.
  • Potencjał długoterminowego zatrudnienia w sprawdzonym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl