Konsultant ds. Obsługi Klienta – Kontakt Wielokanałowy

  • Łódź, łódzkie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 19 dni temu
  • Wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na bieżące pytania
  • Współpraca z zespołem w ramach obsługi wielu kanałów komunikacji
Wymagania
  • Umiejętność pracy z ludźmi i chęć niesienia pomocy
  • Gotowość do obsługi kilku systemów jednocześnie
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność działania w dynamicznym środowisku
  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym (godziny 7:00-21:00)
Oferujemy
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Elastyczny grafik dopasowany do dyspozycyjności
  • Pełne szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy
  • Dostęp do kursów, programów rozwojowych i szkoleń online
  • Premię kwartalną i możliwość zakupu akcji
  • Pakiet benefitów: MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, zniżki pracownicze
  • Dostęp do platformy Mindgram (wsparcie psychologiczne, konsultacje specjalistyczne)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl