
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
- Wrocław, dolnośląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów
- Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
- Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu
- Minimum średnie wykształcenie
- Chęć nauki i rozwoju w branży finansowej
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży
- Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
- Wysokie premie miesięczne
- Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
- Profesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem: produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
- Możliwość współtworzenia grafiku
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju i regularne podwyżki wynagrodzenia - pierwsza już po 3 miesiącach
- Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
- Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz - karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu - komputer, oprogramowanie, akcesoria
- Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
- Idealny dojazd do pracy - centrum Wrocławia