Pracownik biurowy
PHU Biel-Met
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych,
- obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, laminator),
- odbieranie połączeń telefonicznych,
- monitorowanie wprowadzanych dokumnetów,
- bezpośredni kontakt z klientami firmy i przyjmowanie gości,
- udzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalności,
- komunikacja ze wszystkimi działami firmy,
- obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura
- wprowadzanie faktur zakupu do systemu wewnętrznego firmy
- wystawianie dokumentów WZ, PZ, KW, KP,
- prowadzenie dziennika korespondencji
- wystawianie dokumentów transportowych
- wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożenego w wsparciu funkcjonowania biura.
- dobra organizacja pracy
- dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel czy MS Power Point)
- wysoką kulturą osobistą
- odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja, komunikatywność
- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy minimum1 rok.
- mile widziana znajomośc programu subiekt
- atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- niezbędne narzędzia potrzebne do pracy
- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze administracji,
- benefity, m.in.ubezpieczenie grupowe, premie.
Aplikuj.pl