
Kierownik Serwisu
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie i rozwój zespołu serwisowego oraz zarządzanie jego codzienną pracą
- Koordynację projektów instalacyjnych i uruchomieniowych na obiektach klientów
- Udział w odbiorach produktów i instalacjach na obiekcie klienta – według zobowiązań kontraktowych
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta i ciągłe doskonalenie procesów
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami
- Obsługę reklamacji i inicjowanie działań naprawczych
- Współpracę z globalnym działem serwisu
- Tworzenie, wdrażanie i weryfikację strategii operacyjnej w przypisanym obszarze
- Zarządzanie ryzykiem operacyjnym oraz ciągłą poprawę efektywności operacyjnej
- Wdrażanie i nadzór nad systemem zarządzania jakością w obszarze odpowiedzialności
- Promowanie kultury ciągłego doskonalenia i innowacyjności
- Zapewnianie zgodności z procedurami BHP i standardami bezpieczeństwa
- Efektywne zarządzanie zasobami i dostosowywanie ich potrzeb
- Biegła znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisantów
- Doświadczenie w pracy serwisowej w terenie, w branży elektroenergetycznej
- Umiejętność jednoczesnego zarządzania wieloma projektami i priorytetami
- Znajomość SAP lub podobnego systemu ERP
- Doświadczenie w zarządzaniu danymi – analiza, raportowanie, optymalizacja procesów
- Znajomość metodyk zarządzania projektami
- Samodyscyplina i odpowiedzialność
- Umiejętność pracy w warunkach ograniczonych zasobów (presja czasu i kosztów)
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym i zgranym zespole
- merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji
- udział w projektach o zasięgu międzynarodowym oraz współpracę z wysokiej klasy specjalistami
- dostęp do nowoczesnych technologii
- jasne kryteria awansu
- umowę o pracę