Specjalista ds. Relacji z Klientem
Energa S.A.
- Gdańsk, pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Opracowanie założeń do wdrożenia badania lojalności klientów
- Tworzenie rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości obsługi klientów
- Udział w pracach nad dostosowaniem systemów do CSIRE
- Prowadzenie projektów i inicjatyw optymalizacyjnych ukierunkowanych na zwiększenie efektywności kosztowej oraz satysfakcji klientów
- Identyfikowanie potrzeb klientów na bazie dostępnych danych oraz proponowanie optymalnych rozwiązań
- Raportowanie jakości obsługi klientów we wszystkich kanałach kontaktu,
- Przygotowywanie materiałów i akcji edukacyjnych dla klientów
- Prowadzenie pomiarów i mapowanie procesów
- Prowadzenie inicjatyw optymalizacyjnych, przygotowywanie uzasadnień biznesowych oraz wdrażanie rozwiązań
- Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania, projektów lub budowania relacji z klientem
- Umiejętność negocjacji, analitycznego myślenia oraz sprawnego wyciągania i formułowania wniosków
- Znajomość programów MS Word oraz MS Excel
- Znajomość zasad Customer Experience oraz realizacji badań lojalności i satysfakcji klienta
- Doświadczenie w obszarze prowadzenia projektów optymalizacyjnych
- Otwartość na współpracę oraz zaangażowanie w powierzone zadania
- Skuteczność w działaniu i odpowiedzialność biznesowa
- Nastawienie na ciągły rozwój i czerpanie z różnych perspektyw
- Znajomość notacji BPMN
Gowork