starszy inspektor

  • Międzychód, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 20 godzin temu
Komenda Powiatowa Policji w MiędzychodzieKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy inspektor do spraw finansowo-księgowych oraz kadrowych w Zespole Wspomagającym64-400 Międzychód ul. Gen. Sikorskiego 22AZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Wykonuje zadania z zakresu gospodarki finansowej w ramach określonych przez dysponenta środków budżetu państwa.
  • Sporządza listy dodatkowych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych. Wprowadza dane do systemu wspomagania obsługi Policji (SWOP).
  • Prowadzi rejestr uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników cywilnych, stanowiący podstawę do sporządzania zaświadczeń o wysokości zarobków.
  • Kompletuje dokumentację podatkowo-ubezpieczeniową osób przyjmowanych do służby i pracy w Komendzie.
  • Sporządza i aktualizuje dokumenty ubezpieczeniowe w programie PŁATNIK.
  • Rozlicza delegacje służbowe.
  • Prowadzi gospodarkę mandatami gotówkowymi.
  • Realizuje zadania pod kątem zagadnień mobilizacyjno-obronnych (reklamowanie, rezerwy osobowe, regulamin, etat).
  • Zastępuje osobę realizującą zagadnienia kadrowe w jednostce pod jej nieobecność.
  • Obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Ruchu Drogowego
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa przy komputerze,
  • 8 godzinna, jednozmianowa od poniedziałku do piątku
  • praca w siedzibie urzędu na I oraz II piętrze
  • stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę,
  • oświetlenie naturalne oraz sztuczne,
  • wejście główne do budynku przystosowane jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru. Brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa- Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,- List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu,- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,- Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.- Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (prawidłowo wypełnione i własnoręcznie podpisane).- Kandydat którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.- Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.- Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.- Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,800 = 4967,95 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat max. 20 %.Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ogólnokształcącedoświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznejpozostałe wymagania niezbędne:
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  • znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych - znajomość przepisów o rachunkowości i finansach, przepisów prawa pracy , przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów Kodeksu pracy, Ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność, rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
  • samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji
  • prawo jazdy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KPP w Międzychodzie → zakładka „Nabór do Służby Cywilnej”-nabór na wolne stanowiska w SC - dokumenty do pobrania)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
Zespół Wspomagający (KADRY)
ul. Gen. Sikorskiego 22A
64-400 Międzychód

InfoPraca

Podobne oferty pracy

  • Starszy inspektor

    Komenda Powiatowa Policji w Miedzychodzie

    • Międzychód, wielkopolskie
    Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy inspektor Miejsce pracy: Międzychód Ogłoszenie o…
    • Właśnie