
Senior Key Account Manager (m/f/d) Foodservice & New Business
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- You will be responsible for making products available outside of supermarkets and cafés - so that consumers can get milk alternatives everywhere they are not yet standard today
- Managing the relationship with our existing key OOH customers
- Identifying the most important customers based on our strategy and building successful and long-term relationships
- Using your existing network to accelerate growth
- Implementing the strategy together with our customers
- Conducting market and sales analyses and deriving strategic measures
- Exchanging ideas with different stakeholders to give and receive insights and at the same time develop and implement projects
- Identifying with our company philosophy and being eager to make the world a better place
- Minimum of 3 years of relevant experience in key account management in the FMCG, hospitality or OOH industry in Poland
- Proven experience in building and executing strategies for OOH channels and customers
- Talented negotiator with a data-driven and problem-solver mindset
- Exceptional communicator and relationship builder with a hands-on mentality
- You fly solo just fine, but you know you’re a part of something bigger
- You're motivated by hitting and exceeding targets and delivering results
- You want to be part of a motivated, enthusiastic, kind, positive and value driven team – excited by our mission to change the food industry through our values of sustainability, health and trust
- You are based in Poland and you have excellent oral and written communication skills in Polish and English
- Odpowiedzialność za dostępność produktów poza supermarketami i kawiarniami - tak, aby konsumenci mogli korzystać z alternatywy mleka wszędzie tam, gdzie nie są one jeszcze standardem
- Zarządzanie relacjami z naszymi obecnymi kluczowymi klientami Out-of-Home
- Identyfikowanie najważniejszych klientów w oparciu o naszą strategię i budowanie udanych i długoterminowych relacji
- Wykorzystanie istniejącej sieci do przyspieszenia wzrostu w sektorze Out-of-Home
- Wdrażanie strategii wspólnie z naszymi klientami
- Przeprowadzanie analiz rynku i sprzedaży oraz opracowywanie działań strategicznych
- Wymiana pomysłów z różnymi interesariuszami w celu przekazywania i otrzymywania spostrzeżeń, a jednocześnie opracowywania i wdrażania projektów
- Identyfikowanie się z filozofią naszej firmy i chęć uczynienia świata lepszym miejscem
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kluczowymi klientami w branży FMCG, gastronomicznej lub Out-of-Home w Polsce
- Udokumentowane doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii dla kanałów i klientów Out-of-Home
- Utalentowany negocjator z nastawieniem na analizę danych i rozwiązywanie problemów
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i budowania relacji z praktycznym podejściem
- Dobrze sobie radzisz w pojedynkę, ale wiesz, że jesteś częścią czegoś większego
- Motywuje Cię osiąganie i przekraczanie celów oraz dostarczanie wyników
- Chcesz być częścią zmotywowanego, entuzjastycznego, życzliwego, pozytywnego i opartego na wartościach zespołu - podekscytowanego naszą misją zmiany branży spożywczej poprzez nasze wartości zrównoważonego rozwoju, zdrowia i zaufania
- Mieszkasz w Polsce i masz doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim i angielskim.