Pracownik administracyjny ds. energetyki i mediów

UNIWERSYTET ZIELONOGORSKI

  • Zielona Góra, lubuskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKIogłasza konkurs zewnętrznyna stanowisko pracownika administracyjnego ds. energetyki i medióww Biurze ZarządzaUNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKIogłasza konkurs zewnętrznyna stanowisko pracownika administracyjnego ds. energetyki i medióww Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni,w Dziale Zarządzania NieruchomościamiPracownik administracyjny ds. energetyki i mediów
  • Miejsce pracy: Zielona Góra (lubuskie)
  • Numer referencyjny jobs.pl
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu.Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektów i ich infrastruktury technicznej.
  • Organizowanie i koordynowanie zadań związanych z dostarczaniem mediów na potrzeby Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  • Nadzór nad stanem technicznym systemów klimatyzacji i wentylacji.
  • Nadzór nad urządzeniami podlegającymi Urzędowi Dozoru Technicznego (windy, dźwigi, platformy, zbiorniki ciśnieniowe).
  • Nadzór i koordynowanie okresowych kontroli instalacji energetycznych, elektrycznych, gazowych i piorunochronnych.
  • Koordynowanie okresowych kontroli przeciwpożarowych wyłączników prądu.
  • Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do zleceń na kontrolę, konserwację i naprawy bieżące ogólnouczelnianych sieci infrastruktury technicznej.
  • Tworzenie i wdrażanie zasad racjonalnej gospodarki energetycznej - zbieranie danych, analizy i sprawozdawczość: GUS, Wojewódzki Inspektor Sanitarny, Urząd Dozoru Technicznego.
Od kandydata oczekujemy:
  • wykształcenie wyższe,
  • uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne sieci i urządzeń energetycznych,
  • znajomości przepisów prawa w szczególności: Ustawy - Prawo budowlane,
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność stosowania przepisów prawnych,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy,
  • duża motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobista,
  • rzetelność, komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie techniczne,
  • znajomość branży.
Wymagane dokumenty: * List motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  • Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  • W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w punkcie "Wymagane dokumenty" w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych
naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.
lub
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.Podpis kandydata do pracySposób składania dokumentów: * Dokumenty z dopiskiem BZNiOU - pracownik administracyjny ds. energetyki i mediów, należy składać osobiście w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, pok. 14, elektronicznie na adres:
lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9. * Termin składania ofert do: 01.09.2025 r. do godz. 15:00. W przypadku wysyłania pocztą decydujedata stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia
dokumentów decyduje data wpływu do Działu Osobowego. * List motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
  • Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty
zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 683282000, fax: 683270735; .2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie tel. 603474724.3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2 , natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3 , która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Uniwersytet Zielonogórski będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa
w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy
i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,
z późn. zm.) (dalej: RODO);3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO;4 Art. 6 ust. 1 lit a RODO;5 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.4) Odbiorcami Państwa danych są upoważnieni pracownicy Uniwersytetu Zielonogórskiego.5) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.6) Państwa dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, państwa dane będą wykorzystywane przez okres 10 miesięcy.7) Przysługuje Państwu prawo do: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) usunięcia danych osobowych;, e) wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolneInformacje dotyczące przetwarzania danych osobowych * Administratorem Państwa danych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 683282000, fax: 683270735; www.uz.zgora.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie tel. 603474724.
  • Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Uniwersytet Zielonogórski będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • 1Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
  • 2Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
  • 3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
  • 4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
  • 5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Odbiorcami Państwa danych są upoważnieni pracownicy Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  • Państwa dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, państwa dane będą wykorzystywane przez okres 6 miesięcy. * Przysługuje Państwu prawo do:
  • a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • d) usunięcia danych osobowych;
  • e) wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Jobs.pl