Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

OEX Voice Contact Center

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 24 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimTwój zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku niemieckim
  • udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS
  • rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
  • wzywanie pomocy drogowej na podstawie zgłoszeń kierowców
  • obsługa systemów CRM i contact center
Nasze wymagania
  • biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1, C2 lub Native)
  • dodatkowo znasz język angielski na poziomie B2 (szkolenie oraz komunikacja wewnętrzna)
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w godzinach 9:00-17:00, od poniedziałku do piątku
  • potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
  • posiadasz umiejętności komunikacyjne oraz zdolność szybkiego rozwiązywania problemów
To oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie
  • szybkie wdrożenie i płatne szkolenia
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gowork