Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
OEX Voice Contact Center
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku niemieckim
- udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS
- rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
- wzywanie pomocy drogowej na podstawie zgłoszeń kierowców
- obsługa systemów CRM i contact center
- biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1, C2 lub Native)
- dodatkowo znasz język angielski na poziomie B2 (szkolenie oraz komunikacja wewnętrzna)
- jesteś dyspozycyjny/a do pracy w godzinach 9:00-17:00, od poniedziałku do piątku
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
- posiadasz umiejętności komunikacyjne oraz zdolność szybkiego rozwiązywania problemów
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie
- szybkie wdrożenie i płatne szkolenia
- dofinansowanie do karty Multisport
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
Gowork