Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Montec PL Sp. z o.o.

  • Tychy, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 28 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. administracjiTwój zakres obowiązków
  • Koordynowanie planów delegacji pracowników (organizacja wyjazdów służbowych, rezerwacje, dokumentacja),
  • Nadzór administracyjny nad realizowanymi projektami w USA (wsparcie zespołów, kontakt z kontrahentami, monitorowanie harmonogramów),
  • Rezerwacja lotów oraz organizacja innych środków transportu dla pracowników,
  • Przygotowywanie cyklicznych zestawień, raportów i analiz na potrzeby działu i zarządu,
  • Współpraca z działami wewnętrznymi oraz z partnerami zewnętrznymi.
Nasze wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1–2 lata),
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny),
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
  • Współpracę z doświadczonym zespołem i realny wpływ na organizację pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta Multisport

Gowork