Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Montec PL Sp. z o.o.
- Tychy, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Koordynowanie planów delegacji pracowników (organizacja wyjazdów służbowych, rezerwacje, dokumentacja),
- Nadzór administracyjny nad realizowanymi projektami w USA (wsparcie zespołów, kontakt z kontrahentami, monitorowanie harmonogramów),
- Rezerwacja lotów oraz organizacja innych środków transportu dla pracowników,
- Przygotowywanie cyklicznych zestawień, raportów i analiz na potrzeby działu i zarządu,
- Współpraca z działami wewnętrznymi oraz z partnerami zewnętrznymi.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1–2 lata),
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny),
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Współpracę z doświadczonym zespołem i realny wpływ na organizację pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta Multisport
Gowork