inspektor

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w SzczecinieZachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor w Wydziale Ruchu Drogowego70-515 Szczecin ul. Małopolska 47Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzi ewidencję czasu służby policjantów i czasu pracy pracowników wydziału w systemie komputerowym SWOP w podsystemie kadry
  • Sporządza okresowe zestawienia i sprawozdania w zakresie spraw osobowych wydziału (wykazy przepracowanych godzin, stany etatowe, wykazy zwolnień lekarskich funkcjonariuszy) na użytek innych komórek organizacyjnych KWP oraz zestawienia stanów kadrowych jednostek ruchu drogowego Policji garnizonu zachodniopomorskiego
  • Sporządza wnioski o sprawdzenie kwalifikacji i cofnięcie uprawnień kierowców
  • Wprowadza decyzje prezydentów miast i starostów o cofnięciu i przywróceniu uprawnień do kierowania kierowcom oraz zaświadczeń o zdaniu egzaminów sprawdzających
  • Sprawdza oraz zmniejsza liczbę punktów karnych na podstawie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem MSW z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego
  • Usuwa wpisy ostateczne jeżeli nastąpiło zatarcie ukarania (skazanie) lub osoba wpisana do ewidencji zmarła oraz wpisy tymczasowe zgodnie z poleceniem Naczelnika
  • Przygotowuje projekty dokumentów osobowych funkcjonariuszy i pracowników wydziału (kart opisu stanowisk pracy, zakresów czynności, wniosków personalnych, ocen, opinii
  • Prowadzi rejestr ważności badań lekarskich oraz wystawia i rejestruje w systemie SWOP podsystem medycyna pracy skierowania na badania dla funkcjonariuszy i pracowników wydziału
  • Monitoruje ważność posiadanych przez funkcjonariuszy i pracowników: uprawnień, szkoleń, poświadczeń bezpieczeństwa oraz realizację testów sprawnościowych funkcjonariuszy
  • Przygotowuje dokumentację dotyczącą nadawania/ odbierania uprawnień/ upoważnień do systemów policyjnych i pozapolicyjnych dla funkcjonariuszy i pracowników wydziału
Warunki pracyPraca o charakterze administracyjno-biurowym jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Komisariatu Policji w Mierzynie, w pokoju trzyosobowym, wyposażonym w meble biurowe oraz sprzęt komputerowy i biurowy. Budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4.967,95 zł brutto + dodatek za wysługę latInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościamiDo składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.Oświadczenia kandydatów powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 477.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
1 rok w administracji publicznejpozostałe wymagania niezbędne:
  • Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
  • Znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS-Office - Word, Excel)
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Komunikatywność
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Znajomość systemu informatycznego SWOP
  • Prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na prze-prowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. O ochronie infor-macji niejawnych (Dz. U. 2019, poz. 742)
  • Oświadczenie o tym, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. nr 2
70-515 Szczecinz dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 16/2025”

InfoPraca

Podobne oferty pracy

  • inspektor wojewódzki

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki do spraw organizacji i nadzoru w systemie…
    • 7 godzin temu
  • Inspektor ds. kontroli w Zespole ds. Sprzedaży

    Zaklad Wodociagow i Kanalizacji Sp. z o.o.

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    W Szczecinie, przy ulicy M. Golisza, znajduje się siedziba Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, instytucji odpowiedzialnej za zapewnienie mieszkańcom dostępu do czystej wody oraz efek…
    • 29 dni temu
  • starszy inspektor

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw wydatków osobow…
    • 2 dni temu