ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Centralna Baza Ofert Pracy
- Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie
- Stała
- Pełny etat
Obowiązki:1) Reprezentowanie firmy z należytą dbałością o jej wizerunek i prestiż
2) Rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań oraz bieżące raportowanie stanu prowadzonych spraw przełożonemu,
3) Organizacja i koordynacja pracy sekretariatu/kancelarii firmy, w tym:
- prowadzenie rejestru i archiwizacji dokumentów przychodzących i wychodzących (w formie elektronicznej i papierowej)
- zarządzanie korespondencją z urzędami i instytucjami
- koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, w tym planowanie i organizacja spotkań, szkoleń oraz posiedzeń Zarządu
-- przygotowywanie materiałów, prezentacji i informacji na potrzeby Prezesa Zarządu oraz jego gości
- monitorowanie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów oraz zarządzanie przepływem informacji w sekretariacie
- współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie realizacji bieżących zadań
- prowadzenie działań związanych z PR i marketingiem, w tym administrowanie materiałami reklamowymi
- dbałość o sprawność środków pracy, zmawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych oraz prowadzenie ich ewidencji
utrzymanie należytego stanu gabinetu Prezesa Zarządu i jego otoczenia.
Obowiązku dodatkowe:
- przestrzeganie regulaminu pracy, zasad BHP i ochrony p/poż
- ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zachowanie tajemnicy służbowej i dbałość o mienie firmy
- kształtowanie pozytywnej atmosfery w miejscu pracyWymagania:Wymagania konieczne:Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, filologia, prawo
- Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 2)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- obsługa komputera MS Office
- min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asysten/tka zarządu, office magaer, sekretariat)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)umiejętność ibsługi urządzeń biurowych i systemów elektronicznego obiegu dokumentówznajomość zasad protokołu biznesowego i etykietybdb organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetówwysoka kultura osobista i komunikatywnośćdyskrecja i odpowiedzialność w zakresie informacji poufnychumiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.Kompetencje miękkie:doskonałe zdolności organizacyjne i planistyczneumiejętność analizy i selekcji informacjiwysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu umiejętność budowlania pozytywnych relacji w zespole z interesantamielastyczność i odporność na streskreatywność w rozwiązywaniu problemów
InfoPraca