ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Centralna Baza Ofert Pracy

  • Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • Właśnie
Numer oferty: StPr/25/0535
Obowiązki:1) Reprezentowanie firmy z należytą dbałością o jej wizerunek i prestiż
2) Rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań oraz bieżące raportowanie stanu prowadzonych spraw przełożonemu,
3) Organizacja i koordynacja pracy sekretariatu/kancelarii firmy, w tym:
- prowadzenie rejestru i archiwizacji dokumentów przychodzących i wychodzących (w formie elektronicznej i papierowej)
- zarządzanie korespondencją z urzędami i instytucjami
- koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, w tym planowanie i organizacja spotkań, szkoleń oraz posiedzeń Zarządu
-- przygotowywanie materiałów, prezentacji i informacji na potrzeby Prezesa Zarządu oraz jego gości
- monitorowanie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów oraz zarządzanie przepływem informacji w sekretariacie
- współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie realizacji bieżących zadań
- prowadzenie działań związanych z PR i marketingiem, w tym administrowanie materiałami reklamowymi
- dbałość o sprawność środków pracy, zmawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych oraz prowadzenie ich ewidencji
utrzymanie należytego stanu gabinetu Prezesa Zarządu i jego otoczenia.
Obowiązku dodatkowe:
- przestrzeganie regulaminu pracy, zasad BHP i ochrony p/poż
- ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zachowanie tajemnicy służbowej i dbałość o mienie firmy
- kształtowanie pozytywnej atmosfery w miejscu pracyWymagania:Wymagania konieczne:Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, filologia, prawo
Zawód:
  • Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagania pożądane:Języki:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
  • obsługa komputera MS Office
Pozostałe wymagania:
  • min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asysten/tka zarządu, office magaer, sekretariat)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)umiejętność ibsługi urządzeń biurowych i systemów elektronicznego obiegu dokumentówznajomość zasad protokołu biznesowego i etykietybdb organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetówwysoka kultura osobista i komunikatywnośćdyskrecja i odpowiedzialność w zakresie informacji poufnychumiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.Kompetencje miękkie:doskonałe zdolności organizacyjne i planistyczneumiejętność analizy i selekcji informacjiwysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu umiejętność budowlania pozytywnych relacji w zespole z interesantamielastyczność i odporność na streskreatywność w rozwiązywaniu problemów
Miejsce pracy: Wiejska 71, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj umowy: Nie dotyczyWymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV na adres e-mail biuro@hmlnosewicz.pl lub w odpowiedzi na ogłoszenie bądź o kontaktowanie się pod podany numer telefonu 897.Prosimy również o umieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcyKliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

InfoPraca

Podobne oferty pracy

  • MŁODSZY ASYSTENT RODZINY

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Bartoszyce, warmińsko-mazurskie
    Numer oferty: StPr/25/0713 Obowiązki: Do zadań pracownika należeć będzie m.in.: 1) Całościowe wspieranie rodziny zagrożonej różnymi dysfunkcjami we wdrażaniu prawidłowych posta…
    • 6 dni temu
  • Asystent kas samoobsługowych Lidzbark Warmiński

    • Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie
    • 4 000-5 000 PLN miesięcznie
    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużym sklepie w miejscości Lidzbark Warmiński. Ogłoszenie jest skierowane do osób z orzeczeniem o niepełnosprawnośc…
    • 6 dni temu
    • Aplikuj teraz
  • Asystent Klienta Drogerii

    Rossmann

    • Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie
    Twój zakres obowiązków aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw),…
    • 10 dni temu