Project Manager - branża meblarska
HOLZOFFICE Sp. z o.o.
- Dąbrowa Górnicza, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Realizujemy niewielką liczbę projektów, ale każdy z nich obejmuje szeroki zakres działań i pełne zaangażowanie;
- Koncentrujemy się głównie na dużych inwestycjach hotelowych, choć jesteśmy otwarci również na współpracę z klientami indywidualnymi; Pracujemy nad zróżnicowanymi projektami - ambitnymi i wymagającymi, ale dającymi realne możliwości rozwoju i poszerzania kompetencji;
- Budujemy zespół na dłużej - zależy nam na trwałych relacjach zawodowych, opartych na zaufaniu i wspólnych wartościach.
- Specjalisty na stanowisko Project Managera / Architekta Wnętrz w branży meblarskiej;
- Osoby świadomej realiów zawodu, odpowiedzialnej, terminowej i skutecznie dążącej do realizacji celów;
- Partnera do współpracy, który wniesie do zespołu swoją wiedzę, doświadczenie i inicjatywę;
- Samodzielnego i aktywnego profesjonalisty, nastawionego na szukanie rozwiązań, a nie problemów.
- Prowadzenie i koordynacja projektów;
- Kontakt z interesariuszami oraz inwestorami - spotkania i bieżąca komunikacja w języku niemieckim lub angielskim;
- Przygotowywanie ofert i kosztorysów;
- Pomiary przestrzeni zgodnie z dokumentacją architektoniczną;
- Projektowanie konstrukcyjne w programach graficznych;
- Ustalanie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją;
- Kontrola jakości produktów;
- Współpraca z zespołem projektowym i produkcyjnym;
- Zarządzanie dokumentacją projektową;
- Przygotowywanie raportów, sprawozdań i rozliczeń projektowych;
- Identyfikacja ryzyk projektowych oraz wdrażanie działań zapobiegawczych.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe;
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego (znajomość obu języków będzie dodatkowym atutem);
- Biegła obsługa AutoCAD i SketchUp; znajomość programu IMOS - mile widziana (wpływa na warunki finansowe);
- Znajomość materiałoznawstwa i technologii produkcji mebli;
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zawodzie;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i szybkiego uczenia się;
- Gotowość do pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za terminy;
- Znajomość procedur administracyjnych i doświadczenie we współpracy z administracją;
- Przedsiębiorczość, kreatywność, samodzielność, zaangażowanie i energia.
- Formę współpracy dopasowaną do Twoich potrzeb: Umowa o pracę lub kontrakt B2B;
- Premie uznaniowe oraz premie świąteczne;
- Pakiet zdrowotny PZU;
- Lekcje językowe oraz budżet szkoleniowy, po 6 miesiącach od rozpoczęcia współpracy: 400 zł miesięcznie na lekcje językowe, 2 000 zł rocznie na szkolenia zewnętrzne;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Nowoczesne narzędzia pracy i dostęp do programów: Ix CAD, Imos, TopSolid, Draftsight, SketchUp.
- Aplikacja - Przesyłasz CV, dodatkowy atut to portfolio
- Zadanie - W przypadku pozytywnie rozpaczonego CV, otrzymujesz od nas zadanie, masz szansę się wykazać!
- Rozmowa - Spotykamy się w siedzibie firmy, dowiadujemy się wiecej o sobie nawzajem
- Finalizacja - Omówienie szczegółow, negocjacja warunków przyjęcia
Praca.pl