Specjalista/ka ds. reklamy
People
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- praca przy powstawaniu briefu
- planowanie budżetu reklamowego i produkcyjnego
- wybór odpowiednich mediów reklamowych i weryfikowanie media planów
- nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych (współpraca z agencjami)
- ocena efektywności działań reklamowych
- koordynacja wszystkich etapów ścieżki klienta od komunikacji po generowanie leada i sprzedaży
- przygotowywanie materiałów POS oraz eventów
- zarządzanie i kontrola budżetów mediowych i produkcyjnych
- bliska współpraca z innymi działami Dyrekcji Marketingu i z Dyrekcją Sprzedaży
- wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane kierunkowe (marketing)
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy nad kampaniami mediowymi
- doświadczenie zawodowe w dziale marketingu bądź agencji mediowej
- znajomość technik i narzędzi marketingowych
- biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego na poziomie B2
- znajomość narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel. PowerPoint)
- komunikatywność
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu
- asertywność
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w People
- praca od poniedziałku do piątku na pełny etat
- pracę hybrydową: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
- benefity: prywatna opieka medyczna (Medicover) i karta MultiSport
- skrócony czas pracy w piątki - 6 godzin