Inżynier ds. wsparcia sprzedaży (cyberbezpieczeństwo)

Exatel

  • Polska
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
Zakres obowiązków:
  • definiowanie wymagań na podstawie potrzeb klienta, jego infrastruktury oraz tworzenie rozwiązań spełniających te wymagania
  • przygotowanie wycen oferowanych rozwiązań technicznych w obszarze cyber
  • zapewnienie przedsprzedażowej pomocy technicznej i edukacji produktowej, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań
  • współpraca z innymi działami oraz ekspertami merytorycznymi EXATEL
  • prowadzenie analizy rynku pod względem nowinek technologicznych z zakresu infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa
  • współpraca z producentami i dystrybucjami rozwiązań bezpieczeństwa teleinformatycznego
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe preferowane kierunki: telekomunikacja, informatyka lub pokrewne
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • szeroka wiedza na temat aplikacji IT i technologii sieciowych
  • znajomość co najmniej kilku rozwiązań wspierających ochronę przed zagrożeniami ICT (NGFW, DLP, IPS/IDP, SOAR, NBAR, ATP, EDR, HoneyPot, SIEM, Cyber Threat Prevention, Endpoint Security, NDR)
  • rozumienie podstawowych wymogów wynikających z aktów prawnych (UKSC, NIST, RODO)
  • zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w zakresie przygotowania i realizacji projektów (wycena, architektura rozwiązania, planowanie i wsparcie wdrożenia)
  • doświadczenie w realizacji prezentacji i warsztatów technicznych
  • nastawienie na realizację zadań i rozwój, wysoka motywacja
  • samodzielność, operatywność i odpowiedzialność
  • rozwinięte zdolności interpersonalne
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • znajomość problematyki bezpieczeństwa automatyki przemysłowej (OT)
  • znajomość problematyki bezpieczeństwa rozwiązań chmurowych
  • doświadczenie w działaniach promocyjnych/marketingowych, takich jak wystąpienia na konferencjach, webinariach, itp.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Premie półroczne uzależnione od poziomu realizacji celów
  • Praca w modelu hybrydowym
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego poprzez realizację ciekawych zadań w branży telekomunikacyjnej
  • Pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna w tym pakiet stomatologiczny i swoboda leczenia, karnet sportowy)
  • Benefity socjalne i oferty pracownicze
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Parking dla pracowników
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACYJNY? * Przeanalizujemy Twoją aplikację
  • Jeśli Twoje kompetencje wpiszą się w nasze oczekiwania spodziewaj się telefonu od Karoliny z Zespołu HR i Komunikacji Wewnętrznej
  • Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę czeka Cię spotkanie online na platformie ZOOM z Karoliną oraz przełożonym - Grzegorzem - Kierownikiem Działu Planowania Rozwiązań Technicznych​
  • Informację zwrotną otrzymasz niezależnie od decyzji
Wyślij swoje CV i dołącz do #teamEXATEL 🛰!

Exatel