
Inżynier ds. wsparcia sprzedaży (cyberbezpieczeństwo)
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- definiowanie wymagań na podstawie potrzeb klienta, jego infrastruktury oraz tworzenie rozwiązań spełniających te wymagania
- przygotowanie wycen oferowanych rozwiązań technicznych w obszarze cyber
- zapewnienie przedsprzedażowej pomocy technicznej i edukacji produktowej, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań
- współpraca z innymi działami oraz ekspertami merytorycznymi EXATEL
- prowadzenie analizy rynku pod względem nowinek technologicznych z zakresu infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa
- współpraca z producentami i dystrybucjami rozwiązań bezpieczeństwa teleinformatycznego
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki: telekomunikacja, informatyka lub pokrewne
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- szeroka wiedza na temat aplikacji IT i technologii sieciowych
- znajomość co najmniej kilku rozwiązań wspierających ochronę przed zagrożeniami ICT (NGFW, DLP, IPS/IDP, SOAR, NBAR, ATP, EDR, HoneyPot, SIEM, Cyber Threat Prevention, Endpoint Security, NDR)
- rozumienie podstawowych wymogów wynikających z aktów prawnych (UKSC, NIST, RODO)
- zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w zakresie przygotowania i realizacji projektów (wycena, architektura rozwiązania, planowanie i wsparcie wdrożenia)
- doświadczenie w realizacji prezentacji i warsztatów technicznych
- nastawienie na realizację zadań i rozwój, wysoka motywacja
- samodzielność, operatywność i odpowiedzialność
- rozwinięte zdolności interpersonalne
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- znajomość problematyki bezpieczeństwa automatyki przemysłowej (OT)
- znajomość problematyki bezpieczeństwa rozwiązań chmurowych
- doświadczenie w działaniach promocyjnych/marketingowych, takich jak wystąpienia na konferencjach, webinariach, itp.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Premie półroczne uzależnione od poziomu realizacji celów
- Praca w modelu hybrydowym
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego poprzez realizację ciekawych zadań w branży telekomunikacyjnej
- Pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna w tym pakiet stomatologiczny i swoboda leczenia, karnet sportowy)
- Benefity socjalne i oferty pracownicze
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Parking dla pracowników
- Jeśli Twoje kompetencje wpiszą się w nasze oczekiwania spodziewaj się telefonu od Karoliny z Zespołu HR i Komunikacji Wewnętrznej
- Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę czeka Cię spotkanie online na platformie ZOOM z Karoliną oraz przełożonym - Grzegorzem - Kierownikiem Działu Planowania Rozwiązań Technicznych
- Informację zwrotną otrzymasz niezależnie od decyzji