specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Świnoujście, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 14 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje dokumenty do udzielenia zamówienia publicznego na modernizację i remonty taboru pływającego oraz maszyn i urządzeń w celu wykonywania ich zgodnie z zaleceniami wynikającymi z przeglądów pięcioletnich i rocznych;
  • dokonuje przeglądów urządzeń i sprzętu znajdującego się na jednostkach pływających celem zapewnienia bezawaryjnej ich pracy i gotowości technicznej;
  • prowadzi nadzór techniczny nad remontami i pracami konserwacyjno - remontowymi taboru pływającego w celu sprawdzenia poprawności wykonania tych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami bhp i ochrony środowiska;
  • wystawia dowody RW, MM w zakresie prowadzonych spraw w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej;
  • dokonuje zleceń, prowadzi ewidencję atestacji sprzętu z jednostek pływających w celu utrzymania prawidłowych dokumentów wymaganych na jednostkach pływających;
  • prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie jednostek pływających, zamawia paliwo do urządzeń, maszyn, w celu prawidłowego funkcjonowania;
  • sporfządza, planuje i realizuje zakupy: narzędzi, części zamiennych w celu zabezpieczenia ciągłości pracy maszyn i urządzeń;
  • bierze udział w komisjach awaryjnych, odbiorczych dotyczących jednostek pływających w celu prowadzenia dokumentacji nadzoru na przebiegiem napraw.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków
  • Znajomość procesów remontów statków, procedur;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych;
  • Znajomość podstaw budowy statków;
  • Znajomość obsługi komputera;
  • Obsługa pakietu Office;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku mechanicznym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji
  • Dyplom na poziomie zarządzania mechanik okrętowy;
  • Znajomość przepisów PRS.
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Wysiłek fizyczny;
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (inspekcje);
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Brak wind, brak podjazdu, wejście schodami;
  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 7 000,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów