Samodzielny Referent ds. postępowań (ogłoszenie o naborze nr 21755)
Departament Wplat
- Warszawa, mazowieckie
- 5 950-6 500 PLN miesięcznie
- Tymczasowa
- Pełny etat
poszukuje kandydata/kandydatki do pracy.Stanowisko pracy: Samodzielny Referent ds. postępowańJednostka organizacyjna: Departament WpłatMiejsce wykonywania pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96Liczba stanowisk pracy: 1Wymiar etatu: 1Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbnyWynagrodzenie zasadnicze: 5 950,00 zł - 6 500,00 zł bruttoTermin składania ofert upływa w dniu: 16 września 2025 roku
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość dofinansowania do wybranych form edukacji własnej,
- doskonałą lokalizację miejsca pracy w centrum Warszawy - szybki i łatwy dojazd,
- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość dofinansowania karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
- wsparcie opiekuna podczas procesu adaptacji, umożliwiające sprawne włączenie się w strukturę organizacyjną oraz efektywne realizowanie powierzonych zadań,
- możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną.
- Prowadzenie postępowań wobec pracodawców zobowiązanych do wpłat na Fundusz w sprawie określenia wysokości zobowiązania.
- Prowadzenie postępowań wobec pracodawców w sprawie stwierdzenia nadpłaty i określenie oprocentowania nadpłaty.
- Prowadzenie postępowań dotyczących określenia wysokości zobowiązań w związku z naruszeniem przepisów art. 29 oraz art. 33 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- Współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych postępowań
- znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz ustawy Ordynacja Podatkowa,
- znajomość programów Microsoft Office,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- kwestionariusz aplikacyjny, zawierający oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów niniejszego naboru oraz oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych - dostępny jest
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów pożądanych określonych w niniejszym ogłoszeniu mile widziane.
- Kwestionariusz aplikacyjny oraz wszystkie oświadczenia składane w formie papierowej muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
- W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ogłoszenia powinny być składane w kopiach.
- Oferta składana w formie papierowej powinna zawierać oznaczenie „Ogłoszenie o naborze nr 21755”.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Na każdym etapie naboru PFRON zapewnia pomoc i wsparcie dla osób ze szczególnymi potrzebami, np. zapewnia pomoc tłumacza języka migowego.
- Szczególne potrzeby można zgłaszać na etapie rekrutacji w kwestionariuszu aplikacyjnym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- PFRON jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
- Opis dostępności lokalizacji Biura i Oddziałów PFRON znajduje się na stronie:
- Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w PFRON wynosi: około 14%.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do kancelarii lub data przesłania aplikacji w formie elektronicznej).
- Oferty, które nie spełniają wymogów koniecznych określonych w ogłoszeniu o naborze, lub do których nie dołączono wymaganych dokumentów mogą zostać odrzucone.
- Zespół Rekrutacyjny może podjąć decyzję o uzupełnieniu brakujących dokumentów.
- Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione telefonicznie lub e-mailem o dalszym etapie naboru.
- W BIP PFRON zostanie upubliczniona lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w danym ogłoszeniu o naborze.
- Osoby, które nie spełniły wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze nie będą o tym informowane, a ich oferty zostaną zniszczone/usunięte.
- Przesłane dokumenty nie będą zwracane.
- Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ma wdrożoną „Procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”. Procedura wraz z formularzem zgłoszenia naruszeń prawa dostępna jest na stronie:
- Informacje merytoryczne: tel. (22) 50 55 433 i e-mail:
- Informacje organizacyjne: tel.(22) 50 55 492 i e-mail:
- Dane kontaktowe wskazane przez kandydata.
- Dane zawodowe: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
art. 9 ust. 2 lit. a RODOZgoda osoby, której dane dotyczą - w zakresie danych wykraczających poza zakres określony w Kodeksie pracy i w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.Osoba, której dane dotyczą ma prawo, w dowolnym momencie, wycofać swoją zgodę. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać wysyłając oświadczenie drogą pisemną na adres PFRON lub drogą elektroniczną na adres:Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.Okres, przez który dane będą przetwarzaneDane osobowe kandydata zgromadzone w procesie rekrutacji będą
- niszczone - w przypadku złożenia ich za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio do kancelarii PFRON, a także w przypadku przetwarzania przez PFRON w postaci papierowej danych osobowych złożonych elektronicznie,
- trwale usuwane z zasobów elektronicznych - w przypadku złożenia ich elektronicznie.
- po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata,
- po upływie 14 dni od daty zakończenia naboru (w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata).
- Na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych.
- Na podstawie art. 17 RODO - prawo do usunięcia danych osobowych (prawo to nie przysługuje w przypadku, gdy przetwarzanie danych następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej).
- Na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo to nie przysługuje w przypadku, gdy przetwarzanie danych następuje w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora.
ngo.pl