Recepcjonista/Recepcjonistka – Hotel (tak, to MY szukamy właśnie Ciebie!)Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, dobrze organizujesz chaos (bo w recepcji zawsze coś się dzieje) i nie boisz się telefonu dzwoniącego w najmniej spodziewanym momencie – to mamy ofertę dla Ciebie!Co będziesz robić (poza tym, że będziesz uśmiechać się do gości i zbierać punkty za uprzejmość):Meldować i żegnać naszych gości tak, by poczuli się jak w domu (tyle że z wygodniejszym łóżkiem i śniadaniem podanym do stołu)Przyjmować rezerwacje – telefoniczne, mailowe i te, które wpadają w ostatniej chwili (bo spontaniczne wakacje to najlepsze wakacje).Wystawiać rachunki i faktury tak, aby nawet Twój wewnętrzny matematyk był zadowolonyRozwiązywać małe problemy gości szybciej niż zdążą zapytać o Wi-Fi.Być mistrzem/mistrzynią organizacji, która zna hotel lepiej niż GPS.Czego od Ciebie oczekujemy (oprócz szerokiego uśmiechu):Wysokiej kultury osobistej – u nas „dzień dobry” i „dziękuję” to standard, nie wyjątek.Punktualności – recepcja nie czeka, a goście tym bardziej.Odporności na stres – spokojnie, nie trzeba ratować świata, ale czasem trzeba uratować humor gościa.Sumienności, uczciwości i dobrej organizacji pracy – czyli wszystkiego, co sprawi, że recepcja będzie działać jak szwajcarski zegarek.Co oferujemy (oprócz codziennej dawki kawy i kontaktu z ludźmi):Pracę w miejscu, gdzie każdy dzień to nowa historia (a czasem nawet kilka naraz)Stabilne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju (bo kto wie – dziś recepcja, jutro menadżer?)Szkolenia i wsparcie zespołu, który nie tylko pracuje razem, ale też potrafi się wspólnie pośmiać.Pracę zmianową – ale spokojnie, grafik nie jest ułożony przez losowanie w bingo.Bonus: Masz poczucie humoru? Idealnie! W końcu niecodziennie można rozśmieszyć gościa, który zgubił klucz do pokoju.