Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)

Gi Group

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 18 dni temu
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, TargówekSpecjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)Numer referencyjny: 13039Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:- telefoniczna i mailowa pomoc instalatorom przy uruchamianiu pomp ciepła i klimatyzacji- telefoniczna i mailowa pomoc inwestorom przy problemach związanych z PC i AC- zdalna ocena zgłoszeń usterek- wysyłka proform do inwestorów- wyszukiwanie ekip serwisowych do współpracy- wyszukanie i zakup części na rynku (jeżeli niedostępne z magazynu)- telefoniczne wsparcie podczas interwencji serwisu- rozliczenie APS z wykonanej usługi, ocena prawidłowości wykonania i kompletności załącznikówWymagania:-doświadczenie serwisowe związane z PC i AC-wykształcenie techniczne: elektronik, elektryk itp.-umiejętność czytania schematów elektrycznych-znajomość języka angielskiego w czytaniu i rozumieniu instrukcji, dokumentacji (min.B2)Oferujemy:-umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem-atrakcyjne wynagrodzenie!-pakiet benefitów-możliwość zdobycia cennego doświadczenia i pracę w dobrej atmosferze

Gi Group

Podobne oferty pracy

  • SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

    HR-Line

    • Warszawa, mazowieckie
    O NAS: HRO Personnel to dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, …
    • 1 miesiąc temu
    • Aplikuj teraz
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Medicover

    • Warszawa, mazowieckie
    Centrum Medyczne Damiana jest jednostką współpracującą z firmą Medicover, które jest liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość świadczonych…
    • 1 miesiąc temu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever

    • Warszawa, mazowieckie
    Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim 🚀 Dołącz do nas w Foundever! 🚀 Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązan…
    • 9 dni temu